Anonym bruker Skrevet 30. april 2008 #1 Skrevet 30. april 2008 Vet ikke om jeg skal bruke det, men har alltid syntes det er litt fint. Tror ikke vi kan bruke det fordi det ikke passer til vår første. Og redd for at alle tenker på dørkarm.
Anonym bruker Skrevet 30. april 2008 #2 Skrevet 30. april 2008 Latin/Spansk - ville blitt fint og bruke hvis en eller begge av foreldrene er Latinske el. Spanske. Hvis ikke blir det litt for spesiellt og teit. Nydelig navn, har en veninne som heter Carmen. Mammaen er fra Nicaragoa og pappaen er amerikansk.
Vannmann35 Skrevet 30. april 2008 #4 Skrevet 30. april 2008 Supermodellen Carmen Maria Hillestad og nakenmodellen Carmen Electra tenker jeg på da, samt operaen Carmen. Er uansett ikke et navn jeg ville valgt tror jeg, ikke min stil bare...
prebs Skrevet 30. april 2008 #6 Skrevet 30. april 2008 Ja, synes det er kustygt (digger det ordet!) på norsk.
Anonym bruker Skrevet 30. april 2008 #7 Skrevet 30. april 2008 Syns Carmen er litt for "dårlig spansk såpe serie aktig"
Anonym bruker Skrevet 30. april 2008 #8 Skrevet 30. april 2008 Jeg synes Carmen er fint, men da MÅ en av foreldrene være fra ett spansktalende land eller synes jeg bare det blir rart.
Anonym bruker Skrevet 30. april 2008 #9 Skrevet 30. april 2008 "Karmen" på norsk er jo ikke særlig feminint synes nå jeg.. Det blir veldig hardt og ukoslig.. og jeg tenker bare carmen electra.. men det er meg da! er ikke mot utenlandske navn altså, men synes ikke det er pent i det hele tatt.. på norsk uttale blir det enda hardere enn engelsk, og synes ikke det er pent på engelsk heller..
Anonym bruker Skrevet 30. april 2008 #10 Skrevet 30. april 2008 Vinduscarmen? Nei, det navnet funker best der det hører hjemme.
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2008 #13 Skrevet 1. mai 2008 Er ikke så glad i det navnet, men har sett mange som er verre på disse sidene carmen electra og dørkarm er det første som slår meg ja...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå