Gå til innhold

Hva tenker dere om Carmen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet ikke om jeg skal bruke det, men har alltid syntes det er litt fint. Tror ikke vi kan bruke det fordi det ikke passer til vår første. Og redd for at alle tenker på dørkarm.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Latin/Spansk - ville blitt fint og bruke hvis en eller begge av foreldrene er Latinske el. Spanske. Hvis ikke blir det litt for spesiellt og teit. Nydelig navn, har en veninne som heter Carmen. Mammaen er fra Nicaragoa og pappaen er amerikansk.

Skrevet

Synes Carmen er kjempefint!

Skrevet

Supermodellen Carmen Maria Hillestad og nakenmodellen Carmen Electra tenker jeg på da, samt operaen Carmen. Er uansett ikke et navn jeg ville valgt tror jeg, ikke min stil bare...

Skrevet

Syns det er kustygt...

Skrevet

Ja, synes det er kustygt (digger det ordet!) på norsk.

Skrevet

Syns Carmen er litt for "dårlig spansk såpe serie aktig"

Skrevet

Jeg synes Carmen er fint, men da MÅ en av foreldrene være fra ett spansktalende land eller synes jeg bare det blir rart.

Skrevet

"Karmen" på norsk er jo ikke særlig feminint synes nå jeg.. Det blir veldig hardt og ukoslig.. og jeg tenker bare carmen electra.. men det er meg da! er ikke mot utenlandske navn altså, men synes ikke det er pent i det hele tatt.. på norsk uttale blir det enda hardere enn engelsk, og synes ikke det er pent på engelsk heller..

Skrevet

Vinduscarmen?

Nei, det navnet funker best der det hører hjemme.

Skrevet

Jeg er glad jeg ikke heter Carmen........

Skrevet

Er ikke så glad i det navnet, men har sett mange som er verre på disse sidene ;) carmen electra og dørkarm er det første som slår meg ja...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...