Gå til innhold

Blir kanskje satt i gang i dag.....!

Anbefalte innlegg

Var på ul lørdag og da viste det seg at fostermengden min hadde minket siden tidligere.. var på ny ul i går og legen kunne konstatere det samme-altså at mengden fostervann hadde minket bare siden lørdag.. skal derfor på ny ul om 1 time og viser det seg da at det har minket enda mere blir jeg satt i gang...hjelp...

tror ikke jeg har lekt no i løpet av natten så tviler på jeg blir satt i gang, men er jo uansett litt spennende:)

Har ikke termin før 30 mai så det er jo fortsatt 4 uker igjen..

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/137610605-blir-kanskje-satt-i-gang-i-dag/
Del på andre sider

Fortsetter under...

skriver her jeg connie:)

Ul viste at jeg bare siden i går har lekket fostervann så de ville legge meg inn med en gang. Jeg bor bare 2 min unna sykehuset så fikk heldigvis lov å gå hjem etter å ha tatt blodprøver, men må opp igjen i kveld for noen nye prøver! fikk beskjed om at hvis jeg ikke får rier innen 3 døgn vil jeg bli satt på drypp som da skal sette i gang fødselen! men jeg tørr ikke helt å tro på det enda.. -så avventer det hele til i kveld når jeg får pratet med de igjen:) ble mye info og mye tanker tidligere i dag..

så nå pakker jeg sykehusbaggen, men veldig usikker på hva jeg skal pakke.. har liksom ikke brydd meg så mye om sykehusbaggen-trådene da det har vært så lenge til termin.. men det kan jeg angre på nå;) tar GJERNE i mot tips!!!!!:)

så ja; det ser ut til at jeg sniker i køen!! hehe.. og jeg som hele tiden har tulla med at jeg måtte kjøpe 17 mai-antrekk til lille Emil fordi jeg ville ha han ut før den tid;)

Annonse

Å fillern kaalrot. Dette her altså, nå dro du forbi meg i turbofart. :)

Men godt de fant ut av det!! Hvordan fant de det ut egentlig?

Nå får du hilse Guttungen når han kommer ut... Også håper jeg virkelig du kommer innpå igjen så fort som mulig og sier hvordan det er gått.

Lykke til! Mange klemmer fra meg og gutten i magen.

jeg kontaktet føden i utgangspunktet fordi han var så rolig på lørdag.. hadde ikke kjent noe til han hele dagen. var da inne på ul og det var da de oppdaget at det ikke var like mye fostervann.. legen spørte om jeg hadde hatt vannavgang, men jeg sa nei.

I går da jeg kom hjem fra eksamen var jeg våt i trusa.. kom også på at utfloden kanskje hadde vært noe utvannet de siste dagene.. slo opp fostervann inne på babyverden og der stod det at føden skulle kontaktes ved væske fra sjeden! kom opp til ny ul i går og da hadde jeg gått til 7.5 i fostervann på lør til 6.9. legen ville ha meg inn i dag for ny sjekk og da lå fostervannet på 6.0.

skal som sagt opp til nye prøver i kveld og fikk beskjed om å ta med tannbørsten.. men håper å få sove hjemme:) holder deg selvfølgelig oppdatert og ønsker deg velkommen etter forresten;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...