Gå til innhold

Hvilken vogn skal vi velge til septembergutten???

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

anbefaler emmaljunga edge duo kombi, utrolig bra kvalitet og kjempegod. folk sier dt er tung,mn dt syns ikke jg,jg ser etter en vogn som triller lenge og tåler ALT,(masse) hehe

vi skal til sverige imo for å skjekke pris på den der;)

vil også anbefale emmaljunga edge duo. har selv en sønn som er født i slutten av sept. helt super på vinterføre, kommer frem i alt vær og føre. stabil og god trillekomfort. pluss at den har store innermål i bagen, vi bruker den forsatt og han er syv mnd. kjenner ogsp flere med høst barn som er fornøyd med den. ja, den er tung. men hvor ofte løfter en den? kan løfte bag og understell seperat hvis en skal ha den med i bil....har bare positivt å si om den.

Vi kjøpte en Brio Kombi da vi venta frøkna i des 06. Fordi den er stødig og god.. men! Når vinteren kom, og MYE snø, ble den x antall kg tyngre å håndtere. Noe som var fryktelig vondt etter fødselen. Så etter en mnd så endte vi opp med ny lettere vogn..

Annonse

Jeg syns du skal kjøpe enten simo bagvogn for så å kjøpe en lettere annen sportsvogn når dere trenger det. Den tilhørende sportsvognsdelen til disse tradisjonelle vognene er alfor tung!

Eller så kjøper du emmaljunga edge/mondial med classic understell fordi det er lettest. For så å bruke sportsvognsdelen som sovevogn i bhg og ha en annen lettere sportsvogn til hjemmebruk.

Jeg ville valgt TFK twister. Den er romslig og fin.

Jeg har ikke den selv, men skulle jeg kjøpt vogn nå, så ville jeg valgt den. Kjenner flere som har den og som er kjempe fornøyde.

Eneste negativet er at man ikke kan snu sportsdelen begge veier.

Vi får også septemberbarn denne gangen og har valgt emmaljunga edge duo combi da den var på tilbud. Ville ha noe som var stødig, lunt og godt for et høst/vinterbarn på regnfulle vestlandet. Går over til OTH senere når babyen er rundt året.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...