Gå til innhold

Konstant krampe i ene leggen... :(

Anbefalte innlegg

Våkna kl.0630 i dag av en helvetes krampe i ene leggen. Gjorde så vondt at tårene trilla! Aldri opplevd liknende! Sambo hadde akkurat dratt på jobb, så jeg lå der for meg selv og tårene bare trilla. Klarte ikke bevege beinet en gang...

Har hatt mye kramper før, men detta var ILLE!

Noen andre som har opplevd dette?

Heretter skal jeg sove med en stooor pute konstant under beina!

Jeg trodde seriøst at det var noe alvorlig galt! Det er noe av det jævligste jeg har opplevd! Og det har ikke gitt seg enda..! Går med sånn småkramper i leggen hele tida... Au, au, au!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/137610403-konstant-krampe-i-ene-leggen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kjøpte daily Minaral fra PF som er kjempe bra.

Våkna med krampe hver morgen i leggende noe som var helt jæææ.. ubehagelig.

Tar 2-3 mineral tab. før jeg legger meg og har ikke vært plaget noe mere etter det.

inneholder:

Kalsium 300mg 17,9g 37,5 %*

Magnesium 50mg 8,3g 16,6 %*

Sink 5mg 533mg 33 %*

Kopper 0,5mg 56,6mg **

Mangan 0,5mg 55,4mg **

Krom 9 mcg 0,9mg **

Selen 11mcg 1,1mg **

http://www.proteinfabrikken.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=3472

heisan

var selv plaga med kramper i leggene, fikk tips om å gå mest mulig i løpet av dagen. går nå stortsett en liten tur på kvelden har ikke hatt kramper etter dette bare rastløse bein

kan også hjelpe å smøre inn leggene med tigerbalsam eller ice gel 2000.

Vet dette kan høres helt latterlig ut, men jeg fikk tips om å knytte en ulltråd (ikke super-wash) rundt anklene. Og etter at jeg gjorde det har jeg faktisk ikke hatt en eneste skikkelig vond krampe... Kan jo være verdt et forsøk.

Annonse

Sist svangerskap så var det helt jævlig.....den ene gangen klarte jeg ikke å gå på beinet i to dager etter den natta. Da varte krampa i noen minutter...trodde jeg skulle dø!!!! Dro til fysio i noen dager etterpå og fikk ul, for fikk ikke gått normalt på over en uke etterpå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...