Gå til innhold

Hvordan skriver jeg oppsigelse til barnehagen til gutten min?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei Alle sammen...

Jeg trenger deres hjelp så straks som mulig. Gutten min går i privat familie barnehage og nå for han tilbud i kommunale barnehage etter sommer ferie. Derfor må jeg sendes oppsigelse til hans barnehage nå (frist: 1.mai/i morgen).

Kan dere hjelpe meg hvordan skal jeg skrive det (gjerne med eksempel)..Jeg er ikke peiling med å skrive det før.

Takk for deres hjelp.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vær sååååååå snill, hjelpe meg!!!

Skrevet

Jeg tror jeg ville skrevet det veldig enkelt,

Hei,

Jeg sier med dette opp barnehageplass for "MittBarn" fødselsnr: 010101 11111 i blabla familiebarnehage. Oppsigelsen gjelder fra dags dato.

Mvh,

MittFulleNavn

Dagens dato/ Sted

Skrevet

Takk for svaret Anonym, men jeg lurer på at trenger jeg til å skrive hvilken barnehage skal gutten min går i?

Skrevet

Jeg har ikke skrevet noen oppsigelse selv, men jeg kan aldri tro du trenger å opplyse om grunnen til at han slutter. Det kan jo være mange grunner til at noen velger å slutte, dersom du ønsker å forklare dem det hadde jeg heller sagt det muntlig når du henter sønnen din der en dag.

Kommunen har tilbudt deg en plass i en annen barnehage, og avtalen mellom dere har ingenting med den gamle barnehagen å gjøre. Det blir jo nesten som å si opp en jobb, man skriver ikke i oppsigelsen hvorfor man ønsker å slutte eller hva som er ens nye arbeidsgiver :)

Dersom du likevel ønsker å ha det med kan du jo skrive noe sånt som "Hei, Vi har takket ja til plass en kommunal barnehage og ønsker med dette å si opp plassen til MittBarn i X familiebarnehage..... etc"

Skrevet

Tussen takk for forklare meg om dette, Anonym, du er veldig snill...

Vet du hva..jeg skriver aldri en oppsigelse her i Norge, fordi jeg er fra utlandet, vettu. Jeg kom til Norge for 2 år siden, derfor kan ikke skrive norsk godt, jeg må lære og lære, skjønner du...

Forresten, takk for hjelpen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...