Flue på veggen Skrevet 29. april 2008 #1 Skrevet 29. april 2008 Da er bordet reservert ved bareblåbær på solsiden kl 18.00 torsdag 1. mai:) Og det bli såååå koslig!!! Og hvis du itj har vært me før, så kainj du gjerne bli me no!!!! Om du e 4 uka på vei eller har en 4 uka gammel bebis spille ingen rolle, lenge leve integreringa;) Skriv gjerne om du kjæm under linken. (Bordet er reservert på Tina) Vell møtt!
Sussa85 - snart 2? Skrevet 30. april 2008 #2 Skrevet 30. april 2008 Herre blir virkelig rååå koslig!! Minne og på at vi ska ha ett treff MED følge på lørdag.. også nye gravide studenta/studenta med barn kan møt opp der.. Vi ska spis rundt 19.. og så blir det pub etterpå så barn e kanskje ikke like aktuelt å ha med på det treffet..For dem som vil vær med på pub ihvertfall;) .Æ og Elisabeth ska sjekke ut Solsiden for reservasjon av bord osv i dag.
Randi86*Salt og Pepper' Skrevet 30. april 2008 #3 Skrevet 30. april 2008 Jeg blir kansje med denne gangen, var bortreist sist det var treff.. Men må høre med sambo åssen planen er i morra.. Så gir et 100% sikkert svar seinere i kveld.. Lørdagen kan vi ikke bli med for vi har ikke barnevakt :-S
Sussa85 - snart 2? Skrevet 30. april 2008 #4 Skrevet 30. april 2008 Bra du kanksje kommer i morgen da! Men det er uten samboere da:=) hehe..slik vi tenkte det..greit å vite..slik at han ikke blir alene som eneste mann... Men nekter ingen å komme:)hehe...
Mamma til lille M&L Skrevet 1. mai 2008 #5 Skrevet 1. mai 2008 Pappa er her oppe for opperasjon nå, så dersom formen hans er bra og alt går knirkefritt dukker jeg nok sikkert opp!
Randi86*Salt og Pepper' Skrevet 1. mai 2008 #6 Skrevet 1. mai 2008 Skjønte det :-P Tviler igrun på at jeg hadde fått med meg samboeren min uansett om vi hadde hatt barnevakt :-P Men ser ut som jeg kommer i dag, fikk ikke sagt fra i går for sambo måtte på overtid så fikk ikke snakket med han før klokka var nærmere 00.30 i går *jeg hater overtid til tider*..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå