ellenmor Skrevet 29. april 2008 #1 Skrevet 29. april 2008 Min mamma Lillian ønsket at det aller siste barnebarnet skulle hete noe med Lill, hvis det blir en jente. Synes det kunne være greit hvis vi bare hadde funnet noe vi var enige om. Har to jenter fra før med dobbeltnavn. Begge de navnene slutter på -ne, noe jeg ikke ønsker en til av. Håper nesten at det blir en gutt, for det har vi klart!
Anonym bruker Skrevet 29. april 2008 #2 Skrevet 29. april 2008 Lilly er jo veldig fint og passer godt som et første fornavn. Lill kan også brukes som første fornavn. Hva heter storesøstrene? Lilly Sofie Lilly Alexandra Lilly Matilde Lilly Selina Lill Kristin Lill Marie Lill Josefine Lill Charlotte Vet ikke helt hva du liker...
Castho Skrevet 29. april 2008 #3 Skrevet 29. april 2008 Synes også Lilly er veldig nydelig. Ellers så kan dere kalle henne Lillan! Synes det er søtt!
huldra87 Skrevet 29. april 2008 #4 Skrevet 29. april 2008 Ja, Lilly er flott! Jeg har også veldig gode assosiasjoner til dette navnet. Og forslaget Lilly Sofie var nydelig, så jeg stemmer for det :-)
ellenmor Skrevet 30. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 30. april 2008 Takk for tilbakemeldingen! Smaker nå på Lilly Sofie ev. Lill Sofie. Spent på hva resten av familien sier om det. Jenta vil i såfall ikke bare bli oppkalt etter mormor men også etter to av tippolde-mødreme sine på farsiden
Anonym bruker Skrevet 30. april 2008 #6 Skrevet 30. april 2008 Lilly Sofie eller Lill Sofie er kjempefint. Og oppkalling er veldig hyggelig.
Vannmann35 Skrevet 30. april 2008 #7 Skrevet 30. april 2008 Jeg ville skrevet Lilli i stedet for Lilly, og Lilli Sofie er veldig pent!
togutter-08og10 Skrevet 1. mai 2008 #8 Skrevet 1. mai 2008 Lilly er bare ti ganger finere enn Lill syns jeg da. Lillan er også fint. Hva med Lilja?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå