susemor-3 små Skrevet 29. april 2008 #2 Skrevet 29. april 2008 Tror stort sett det er rett før skoleferien på forsommeren, og rett etter skoleferien på høsten, evnt november hvis du vil til Canarieøyene...
LINDA*** Skrevet 29. april 2008 #3 Skrevet 29. april 2008 Tja.. Sjekk ut www.solfaktor.no Dere er det fortløpende rimelige turer:) Du får både billige turer og dyre turer. Mange som mener det er en slags resteplass, og det er det jo forsåvidt. Men der har vi hvertfall funnet samtlige turer vi har dratt på. Bare vær obs på reiseselskapet "solfaktor pluss". Det er et selskap som setter sammen de billigste hotellene og det billigste flyavgangene og ingen som venter på deg på flyplassen hvis ikke du bestiller det spesifikt, og selv da er det tvilsomt. Men som regel er det reiseselskaper som vng, startour, apollo og detur m.fl som har turer der;)
Libido- Skrevet 29. april 2008 #4 Skrevet 29. april 2008 Som hun første sier. Før og etter skoleferien.
TrøttSomEiStrømpe- Skrevet 29. april 2008 #5 Skrevet 29. april 2008 vår/forsommer og høst. vi har pleid å reise i midten av mai og i august, når skolene starter igjen.. (åååå....nå fikk jeg lyst til å dra til "det store landet syden" ... sukk...)
nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 29. april 2008 #6 Skrevet 29. april 2008 vi fikk en superbillig restplasstur med spesifisert hotell første uka i juni i fjor. bestillte vel 2-3 uker i forveien...
mpb♥ Skrevet 29. april 2008 Forfatter #7 Skrevet 29. april 2008 Lara29 +/- Hva er forskjellen på solfaktor og solfaktor pluss da? Har bestilt billett for moren min for en stund tilbake, og der ser jeg at det står både solfaktor og solfaktor pluss. Solfaktor pluss står det jo på den om skyssen frem og tilbake... Hun skal reise sammen med niesen min.
LINDA*** Skrevet 29. april 2008 #8 Skrevet 29. april 2008 Solfaktor er selve nettsiden. Solfaktor Pluss er et slags reiseselskap, nettbasert. Reiste med de i fjor. Ikke no galt i det, men vi fikk type ryanair (LAAAV standard og unummerte plasser på flyet), null mat. Og en tilfeldig taxi-sjåfør som kjørte oss til stedet vi skulle være på. Og reisetidene var helt i ørska. Det kan de jo forsåvidt være med kjente reiseselskap også, men.... Uansett. De setter sammen det billigste av det billigste. Og ikke har de reiseguider på området man er på heller. Man får liksom klare seg sjølv, ikke det at det heller gjør noe. Men skulle det skje noe, så er det jo litt kjipt egentlig. Men men. Som sagt, jeg har jo reist med de, men det er overhode ikke noe service. Det er som om du selv skulle ha funnet tur, bortsett fra at de har gjort det for deg. Skjønner?
mpb♥ Skrevet 29. april 2008 Forfatter #9 Skrevet 29. april 2008 Ok, jeg skjønner. Takk for svar forresten. Får håpe det ikke blir for ille for dem da, dem har i hvert fall plasser på felles buss t/r. Ikke så ille reisetider heller, uff håper det går bra. Ellers vil jeg få skikkelig dårlig samvittighet, men fint at du gjorde meg klar over det =)
trekløvermor Skrevet 29. april 2008 #10 Skrevet 29. april 2008 Må bare skrive at vi nettopp har hatt en ukes ferie i albufeira, Portugal. Vi bestilte reisen på solfaktor pluss og hadde en fantastisk uke!!! Vi ble møtt på flyplassen av en minibuss som kjørte oss til hotellet og han hentet oss uken etterpå. Ingen reiseleder, men det følte vi heller ikke behov for. Vi fikk en hel masse telefonnummere av solfaktor og deriblant også "nødnummer" hvis vi trengte hjelp av noe slag. Vi betalte 13100 for oss 5 og vi bodde i en flott leilighet med 2 soverom og 2 bad. Anbefaler solfaktor pluss på det sterkeste jeg. Vi fløy med sterling og det var en behagelig reise med gratis mat faktisk!!! Håper dere finner en tur dere vil reise på og vi anbefaler Albufeira på det sterkeste!!!
mpb♥ Skrevet 29. april 2008 Forfatter #11 Skrevet 29. april 2008 Ok, dette hørtes bra ut =) Takk takk, satser på at det blir en ferie snart ja =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå