Anonym bruker Skrevet 29. april 2008 #1 Skrevet 29. april 2008 Fungerer Charlie på norsk? Synes det er ett flott navn til en gutt, men usikker på hvordan det vil bli mottatt/uttalt?
Gjest Skrevet 29. april 2008 #2 Skrevet 29. april 2008 Ville ikke valgt det selv, men alle vet jo hvordan det uttales og skrives, så det fungerer jo på en måte på norsk.
Synnøve_Solbakken Skrevet 29. april 2008 #3 Skrevet 29. april 2008 Er jo vanligvis kallenavn for Charles eller Charlotte, syns det blir spes på et norskt barn.
Castho Skrevet 29. april 2008 #4 Skrevet 29. april 2008 Charlie ville jeg sagt som på engelsk. Det er ett veldig fint navn men tror han kommer til å bli spurt om hvor han er fra ofte. Da det ikke er vanlig å ha norske foreldre og hete det. Ellers må jeg si jeg synes det er nydelig.
Anonym bruker Skrevet 30. april 2008 #5 Skrevet 30. april 2008 Jeg er norsk, men pappa er fra England. HI
Vannmann35 Skrevet 30. april 2008 #6 Skrevet 30. april 2008 Kjenner en liten Charlie, en herlig gutt med lys lugg og masse energi, som dessverre kommer fra et ikke fult så godt hjem.... Navnet gir meg derfor litt dårlig følelse, ikke pga. han, men pga foreldrene... Får samme følelsen med navn som Dennis og Kevin.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå