anaina Skrevet 29. april 2008 #5 Skrevet 29. april 2008 IKKE Loke Trym er OK. Ymer er også kult, men jeg tror jeg ville gått for et norrønt navn som er litt mer nøytralt, for at navneparet ikke bikker over til Vikingland... Brage og Einar Brage og Eskil Brage og Tarjei Brage og Torjus Brage og Skjalg
prebs Skrevet 29. april 2008 #6 Skrevet 29. april 2008 Balder Bård Bjørn Erik Eirik Ola Odin Trym Vetle Ådne
Anonym bruker Skrevet 29. april 2008 #7 Skrevet 29. april 2008 Jeg kjenner to brødre som heter Brage og Borgar, og jeg synes det passer kjempegodt! :-) Her er noen andre forslag: Brage og Birk Brage og Emrik Brage og Eskil Brage og Odin Brage og Storm Brage og Tarjei
(Oktober) Skrevet 29. april 2008 #8 Skrevet 29. april 2008 synes også at Trym passer fint:) liker navnet veldig godt! ellers: Henrik Phillip William Niklas Eirik Magnus Imre Emre Fredrik Haakon Leonard
Anonym bruker Skrevet 30. april 2008 #9 Skrevet 30. april 2008 Brage og Sverre Brage og Gaute Brage og Trym Brage og Trond Brage og Snorre Brage og Sigurd Brage og Vegard Brage og Vebjørn Brage og Sindre Brage og Runar Brage og Øyvind Brage og Ådne Brage og Ånund Brage og Jostein Brage og Håvard Brage og Odin Brage og Halvor Brage og Tormod Brage og Tord Brage og Bjørnar Brage og Eskild
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå