Gå til innhold

Noen som har erfaring med at det er penger å spare på å shoppe babyting i sverige?

Anbefalte innlegg

Hei hei.

Tenker så smått på å begynne å shoppe inn litt babyting etterhvert. Skal på ordinær ul 13.mai, så begynner vel for fullt etter da ;) Tenker å ta litt og litt, men kanskje handle det meste av det viktigste i Sverige ( nærmere sagt Østersund), om det er penger å spare. Noen som har erfaring med det? Tenker i hovedsak på barnevogn ( Teutonia spirit s3) , lekegrind, barneseng og div. Ellers av barneklær så blir det nok mye økologiske ullklær/silkeklær i starten, da min mor driver økologisk barnebutikk på nettet. :) Så da blir det også Leandervuggen og Kaiser ullpose gitt! :) Godt til vinter babisen det. :)

Lykke til til alle vordende! :)

Fortsetter under...

Hei!

Har ikke direkte erfaring, men vi planlegger en tur over grensa for å kjøpe de store tingene ( vogn, bilstol osv ). Har ei venninne som sier hun sparte noen tusenlapper på å handle i Sverige:) Vi skal ha Emmaljunga- vogn, tenkte vi, og den produseres jo der. Tror vi sparer 1500 kr bare på det kjøpet:)

Selv om ikke prisforskjellen ikke ser stor ut når man sammenligner summer, så sparer man mye på at den svenske krona er så lav i kurs.

Var på ultralyd i dag, og ettersom alt ser bra ut, kan jeg endelig begynne å handle litt:)

Lykke til!

Hei, og takk for svar:)

Ja, da tror jeg det blir en sverigetur på oss også etterhvert.

Så bra at alt var fint på ul. :) Fikk du vite kjønn også el? :)

Irene

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...