Gå til innhold

Åhhhh! Tiden går så sakte....

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har ikke klart å holde meg. Så har sagt det til ganske mange. Er både fordeler og bakdeler med det. Viss noe går galt så har du mange til å støtte deg.

Vi bestemte oss for å likesågodt si det, for di får jo vite det uansett.

Her i gården SNEGLER tiden seg avgårde . Jeg føler at jeg er inne i en liten boble og tiden nesten har stoppet. Er 8+1 i dag, og når jeg leser om noen som er en uke eller to/tre "foran meg" blir jeg nesten litt sjalu! Har planlagt å fortelle det til familien i uke 9/10 for da skal vi alle på en reise sammen. Men synes det er litt risikabelt å involvere for mange i tilfelle noe skal gå galt... Tenk å være forbi uke 12 a! For en ønskedrøm :-)

Annonse

Helt enig! Syns det er en evighet siden jeg testet positivt. Er 9+3 i dag. Vil gjerne bare hoppe over våren og sommeren i år, så kan vi heller få det tilbake til neste år når vi er i morspermisjon. Hehe ;-) Har så lyst at magen skal bli stor med én gang! Eneste jeg merker er at jeg ikke lenger får kneppa buksene...Det gjør jo bare at jeg ser feit ut - ikke gravid...

Vi får bare smøre oss med tålmodighet. Vi har leeeenge igjen!

Lykke til , og kos dere med spiren og magen som forhåpentligvis er stor, fin og gravidrund til sommeren :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...