Gå til innhold

Christopher eller Tobias??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har vært på 3D ultralyd i dag og fått vite at vi venter en liten gutt! :)

Men vi er litt uenige på guttenavn..

Samboeren min liker Christopher, mens jeg liker Tobias.

Hvilke av de liker dere best?

Evt andre forslag?

Vi vil helst ikke ha navnene som er veldig nye og populære for tiden som Leo, Elias ol.

Takker for forslag og meninger:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tobias og Christopher er jo navn som er mye brukt, så hvis du ikke vil ha et veldig populært navn villejeg styrt unna begge navna. Når det er sagt syns jeg det er fine navn. Liker Tobias spesielt gost og har en liten nydelig nevø som heter det. Christopher er også fint, men liker Tobias best. Jeg ville slrevet Kristoffer, men det er en bagatell.

Skrevet

Jeg liker Tobias best, men begge er flotte.

Ville uansett ha skrevet Kristoffer, synes det er finest.

(Men begge to er høyt oppe på topp-lista, da...)

Skrevet

Syns begge er greie, Tobias syns jeg er litt barnslig, og Christopher er jeg litt lei, samt at han må stave navnet hele tiden. Er dere norske, så skriv Kristoffer.

Benjamin

Johannes

Erlend

Magnus

Mats

Thomas

Kristian

Casper

Fredrik

Rasmus

Skrevet

Tusen takk for svar!

Ja Christopher kan jo bli litt slitsomt å måtte stave hele tiden, men synes den vrien er finere!

Benjamin synes jeg også er fint, men samboeren er ikke helt for det navnet.

Magnus er også fint, eller evt Marius.

Er skikkelig vanskelig å velge noe som begge skal bli enige om!

Skrevet

Hva synes dere om navnet Robin?

Skrevet

Jeg ville valgt Christopher av disse to, helt klart. Et flottere og mer klassisk navn enn Tobias.

Skrevet

Jeg syns Robin er veldig fint. Rangerer Tobias som nr 1, deretter Robin og til slutt Christopher.

Andre forslag:

Isak

Noah

William

Benjamin

Filip

Jesper

Sebastian

Matias

Markus

Jakob

Kasper

Lukas

Oskar

Viktor

Mateo

Nataniel

Skrevet

Begge navnene er nydelige! Min favoritt er nok Christopher. Bare digger det navnet. Ville skrevet det med C, virker så hardt med K - men hadde valgt ff i stedenfor ph, altså Christoffer. Forbinder dette med kule, stilige og snille gutter - så navnet gir ihvertfall meg gode assosiasjoner.

Men uansett ville jeg absolutt gått for et av disse navnene. Dersom jeg får en liten gutt i framtiden, så ville jeg valgt Christoffer :-)

Skrevet

Begge navnene er veldig oppbrukte spør du meg, men jeg ville evt. gått for Kristoffer med K (et av de få navnene jeg liker best med K, med C blir det så utrolig 80-talls!). Robin synes jeg er harry.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...