Anonym bruker Skrevet 29. april 2008 #2 Skrevet 29. april 2008 Jeg kjenner to søstre som heter Birgitte og Elisabeth, to herlige jenter. Andre forslag: Ingeborg Agnes Margrete Matilde Jenny Synnøve Sunniva Susanna
prebs Skrevet 29. april 2008 #3 Skrevet 29. april 2008 Birgitte er koselig : ) Hmm, hva med: Katrine Kristine Johanne Henriette Marte Silje Kathinka Pernille Anette Ane Marie Susanne Therese Hege Marianne
april12 Skrevet 29. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 29. april 2008 Tusen takk for svar. Liker godt Kristine (ville skrevet det med c), Henriette, Marie, Susanne og Pernille. Kristine er min favoritt av disse. Hva med at søsteren også får et navn på B?? - kanskje det klinger bra? Noen forslag?
Anonym bruker Skrevet 29. april 2008 #5 Skrevet 29. april 2008 Jeg synes Benedicte er nydelig, men er ikke det for likt Birgitte.? Ellers er det ikke så mange fine B-jentenavn. Hva med: Bea Bertine Bianca
april12 Skrevet 29. april 2008 Forfatter #7 Skrevet 29. april 2008 Ja, jeg synes også Birgitte og Benedicte blir for "likt". Jeg holder en knapp på Birgitte og Bertine. Hva synes dere om det??
Gjest Skrevet 29. april 2008 #8 Skrevet 29. april 2008 Jeg liker ikke Bertine, men det viktigste er jo at dere liker det.
huldra87 Skrevet 29. april 2008 #9 Skrevet 29. april 2008 Ragnhild!! Jeg synes det er så nydelig, og det passer godt med Birgitte! =) Jeg kommer ikke på noen andre fine jentenavn på B... Men du har jo fått noen forslag allerede. Men jeg stemmer for Ragnhild!
april12 Skrevet 29. april 2008 Forfatter #11 Skrevet 29. april 2008 Takk for svar. Ragnhild er ok, men ikke slik at jeg vil velge det. Heller mot : Birgitte og Christine eller Birgitte og Bertine Kunne Bertine Christine være noe ? (kommer bare til å bruke det ene navnet men...)
Gjest Skrevet 29. april 2008 #12 Skrevet 29. april 2008 Ville valgt enten Christine eller Bertine, syns ikke det var en fin kombo. Syns Bertine er fælt, men Christine er fint. Som jeg sa tidligere så er det viktigste at dere liker navnet, så velg det dere liker best selv.
megc Skrevet 29. april 2008 #13 Skrevet 29. april 2008 Av de forslaga her synes jeg bla disse passa: - Bertine - Ragnhild - Ingeborg Mine forslag: - Sigrid - Johanne - Johanna - Fredrikke - Solveig - Ingrid - Karoline Jeg kan ikke komme på noen navn på B akkurat nå!!
Castho Skrevet 29. april 2008 #14 Skrevet 29. april 2008 Ville valgt Christine. Synes det er nydelig. Bertine liker jeg ikke!
april12 Skrevet 29. april 2008 Forfatter #15 Skrevet 29. april 2008 Liker Ingrid, Karoline og Fredrikke, men disse har venner av oss benyttet allerede. Karoline sto opprinnelig på listen, men med c.
Anonym bruker Skrevet 30. april 2008 #18 Skrevet 30. april 2008 Kjenner eit tvillingpar som heiter Birgitte og Katrine....så kjenner eg ei birgitte med søsken som heiter Anette og Nina
april12 Skrevet 30. april 2008 Forfatter #19 Skrevet 30. april 2008 Av alle forslag over synes jeg et navn på B hadde passet best. Vi 3 andre i familien har også navn på . Synes både Bertine og Bettina passer fint til Birgitte, men mannen liker ikke navn som slutter på a.....
Gjest Skrevet 30. april 2008 #20 Skrevet 30. april 2008 Likte Bertine bedre en Bettina. Kva med Birte..eller blir det for likt Birgitte?
april12 Skrevet 30. april 2008 Forfatter #21 Skrevet 30. april 2008 Bra, at du foretrekker Bertine fremfor Bettina siden mannen ikke skal ha navn som ender på a. Birte liker jeg ikke. Flere som har meninger om Bertine??
Gjest Skrevet 30. april 2008 #22 Skrevet 30. april 2008 Jeg synes Bertine er mye finere enn Bettina (som jeg å synes er litt vanskelig å uttale). Bertine er ei sprek jente med maaasse humor, godt humør og glimt i øye! Kanskje synes du jeg er rar, men jeg har så gode assosiasjoner til Bjørg og synes det hadde passet bra med Birgitte.
Gjest Skrevet 30. april 2008 #23 Skrevet 30. april 2008 Bertine synes jeg er "snurpete gammal kjerring"-navn. Ser for meg en skikkelig strent frøken, men kan godt være det bare er meg. Synes Betine er mye mykere og penere. Bertine er så hardt... Hva med Belinda? Holder en stor knapp på Betine!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå