Anonym bruker Skrevet 29. april 2008 #1 Skrevet 29. april 2008 søster eller bror til Kevin? noen forslag,?? liker Kasper og Emma forløpig, enkle navn...! all hjelp med takk=)
Anonym bruker Skrevet 29. april 2008 #2 Skrevet 29. april 2008 Kasper og Emma er fine navn. Jeg kjenner en Kevin som har to søstre som heter Benedicte og Malin. Ellers syns jeg Robin, Jesper, Jakob, Lukas, Viktor, William, Oskar, Julie, Kaja, Leah, Matilde, Lena, Sara, Sofie og Cecilia passer godt.
KevinsMams venter nr2,110109 Skrevet 29. april 2008 #3 Skrevet 29. april 2008 Tusen takk for svar=) Lukas og Leah var veldig fine, liker også Oliver og Malin! eneste problem er at Leah er alt for likt Thea som min søster heter=)
prebs Skrevet 29. april 2008 #4 Skrevet 29. april 2008 Av gutter synes jeg disse passer godt: Dennis Daniel Patrick Julian Nathaniel Adrian Andrè Joakim Niklas Jesper Krister Av jentenavn synes jeg disse passer godt: Susanne Isabel Michelle Kassandra Sandra Savannah Jessica Jeanette Nathalie Veronica Synes det bør være litt unorsk, siden Kevin er et engelsk navn. Emma passer jo fint, det også.
Anonym bruker Skrevet 29. april 2008 #5 Skrevet 29. april 2008 Disse passer godt Andre Dennis Fabian Brittney Whitney Chantelle
huldra87 Skrevet 29. april 2008 #6 Skrevet 29. april 2008 Kevin er kult! =) Og disse synes jeg passer som navn til søsken: Kevin og Even (!) Kevin og Endre Kevin og Joakim Kevin og Robin Kevin og Thomas Kevin og Kristoffer Kevin og Oliver Kevin og Vilde Kevin og Malin Kevin og Nathalie Kevin og Maria Kevin og Vida Kevin og Katarina Kevin og Kine Kevin og Kaja
Vannmann35 Skrevet 30. april 2008 #7 Skrevet 30. april 2008 Kevin og Kasper passer fint sammen, ellers synes jeg disse passer: Kevin og Dennis Kevin og Emil Kevin og Ruben Kevin og Robin Kevin og Brian Kevin og Morgan Kevin og Natalie Kevin og Jeanett Kevin og Evelynn Kevin og Maiken Kevin og Jenny
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå