Gå til innhold

Er det andre som drømmer masse rart?!?

Anbefalte innlegg

Herre min hatt, jeg blir nesten helt sliten av å sove for tida ;-) Jeg drømmer altså så mye rart at det er ikke til å tro!!!! Jeg husker sjelden drømmene mine, men i det siste har jeg begynt å våkne av at jeg ofte drømmer om de merkeligste ting. I dagtidlig for eksempel, drømte jeg at tannlegen min satt på badet og ventet på å borre i tennene mine med Q tips - hæææææ????!!!??? Hva er det for noe liksom!! Og innimellom er drømmene av det mer intime slaget også, blir helt flau altså! Hi, hi, er det bare jeg som er litt unormal om dagen, eller er det flere drømmere her ?!? (",)

Fortsetter under...

Du er ikke alene. Har hørt at det er ganske vanlig å drømme mye og uvanlige ting og sexuelle drømmer når en er gravid.

Har selv drømt litt mer i det siste en ellers. Og i mine drømmer så både kliner jeg og har meg med helt vilt fremmede og gamle skolekamerater men ikke mannen min, så jeg har litt dårlig samvittighet når jeg våkner.

Har ikke fortalt han om disse drømmene, skjønner ikke helt poenget med det, kan jo uansett ikke styre over det.

Det går sikkert over...

Hehe, ja det er utrolig hvor mye rart man drømmer!! :D

Jeg har også en del av de intime drømmene. :P

I tillegg så drømte jeg en natt at to av venninnene min var gravide. Den ene er, men den andre ikke. Så drømte jeg at mannen hennes var ute å reiste da vannet gikk, og jeg måtte bli med på fødestuen, å ble sittende der med barnet hennes i fanget. Samtidig som den andre venninnen også havnet på fødestuen, men med mannen sin da... :)

Hehe. Husket jeg drømte om venninnen min i forrige svangerskap også, at hun var gravid altså.

jeg har creepy nok begynt å bli sanndrømt!! ei venninne jeg kjenner men ikke har sett på mange år, jeg drømte at hun kom og fortalte at hun er gravid.. i går fikk jeg en melding om at hun nettopp var det.. og før jeg fant ut jeg var ggravid, drømte jeg at jeg var gravid, og at han var en gutt med navn elias.. heheh

Annonse

Jeg har drømt flere ganger at jeg har fått blødninger. Har heldigvis ikke vært sanndrømt til nu.

Har også hatt mange andre sinnsyke drømmer, også seksuelle. Men jeg sover veldig urolig og er mye våken. Sikkert derfor jeg husker så mange av drømmene mine.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...