Gå til innhold

barnigjen,tilbakemld

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann. Du spådde meg gravid nå,men fikk tr igår..ser du noe nytt på meg?020172. klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Æsj da.Det var ikke noe hyggelig.Men jeg tror ikke det er lenge til du blir gravid.Får opp i nærmeste fremtid,men selvfølgelig kan jeg ta feil.Håper du får en positiv test om ikke så altfor lenge.Mange klemmer fra meg.

Skrevet

Ja det var kjipt..men,men bedre lykke neste gang! Ser du ikke noe mer konkret på meg da? Må ikke være redd fordi du tok feil nå nei,skjønner det går ann vettu. Og kjønn? Mange klemmer til deg også fordi du gidder dette mase fra meg..hihi

Skrevet

Jeg tror du blir gravid i mai og at det blir en gutt.Håper det klaffer for oss begge snart.Har blitt spådd gravid om ikke så veldig lenge av 6 stk,så da håper jeg de har rett.Lykke til

Skrevet

Det er også flere som har spådd meg gravid i mai/juni. Så håper vi begge klarer å få til det da..hihi.Det må jo treffe til deg også da når 6 stk får opp det samme. Lykke til til deg også. Men du hører vel fra meg igjen vil jeg tro.klem

Skrevet

Du,eit spm..hihi..leste istad en pm fra Krin idag om at hun fikk opp en bekreftende graviditet på meg med tvillinggutter???? Du får ikke fortsatt opp at jeg er gravid?

Skrevet

opp

Skrevet

Hei igjen du.Får opp nei på graviditet nå.Kommer opp mai og at du vil få en gutt.Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...