Anonym bruker Skrevet 29. april 2008 #1 Skrevet 29. april 2008 Venter ei tulle men hva skal hun hete?????? Liker navn som Mille, Mira, Sofie, Marie, Camille, Synne, Aurora. Alle disse er dessverre opptatt i nær omgangskrets... Ønsker å holde meg unna topp 20... Takk for hjelp!!!!!!
Anonym bruker Skrevet 29. april 2008 #2 Skrevet 29. april 2008 Og! Kan ikke utstå navn som: Jeanette, Anette, Madeleine, Yvonne, Greta, etc. Liker milde og snille jentenavn. Gjerne to satvelser og e-ending. a-ending er helt ok det også, altså. Ikke her enn tre stavelser. Kan gjerne være norske, ikke veldig opptatt av at det skal kunne sies på engelsk osv... HI
Anonym bruker Skrevet 29. april 2008 #3 Skrevet 29. april 2008 Ella Kaja Jenny Julie Matilde Otilie Selene Olivia Hanne Sanna Noen som fallt i smak?
prebs Skrevet 29. april 2008 #4 Skrevet 29. april 2008 Flotte navn du har på guttene, da : ) Skal vi se, jentenavn: Helene Benedicte Elisabeth Cecilia Caroline Hedvig Ingeborg Kristine Mathilde Catharina Kathinka Elise Henriette Henrikke Eline Oline Ellida tja, var noen: )
prebs Skrevet 29. april 2008 #5 Skrevet 29. april 2008 Ok, hehe, skrev forslag før jeg leste det andre innlegget ditt, bomma litt, altså, men det var godt ment := ))
Synnøve_Solbakken Skrevet 29. april 2008 #6 Skrevet 29. april 2008 Vilde Maren Fride/a Stine Thilde Maja Ingvild Eline Malene Tonje Adele Solveig Julia
Anonym bruker Skrevet 29. april 2008 #7 Skrevet 29. april 2008 Johannes er et nydelig navn. Min sønn heter også det, og vi ser etter navn til lillesøster:) Hva med disse? - Mali - Oline - Olea - Elise - Jenny - Live - Helle - Anna - Lovise - Sanne - Else - Malene - Ine - Ylva - Sylva Noen som falt i smak?? N@
Gjest Skrevet 29. april 2008 #8 Skrevet 29. april 2008 Ane Tilde Thale Dagne Dagny Ester Nora Julie Dina Edle Ellinor Kristine
Gjest Skrevet 29. april 2008 #9 Skrevet 29. april 2008 Johannes, August og Filippa Johannes, August og Cecilia Johannes, August og Cornelia Johannes, August og Elisabeth =)
Anonym bruker Skrevet 30. april 2008 #11 Skrevet 30. april 2008 Johannes, August og Mathilda Johannes, August og Ingvild Johannes, August og Miriam Johannes, August og Helle
Vannmann35 Skrevet 30. april 2008 #12 Skrevet 30. april 2008 Hmm... synes ikke Greta passet helt inn i de navnene du sa du ikke likte men... Uansett: Othilie Hermine Julie Nikoline Josefine Andrine Emeline
Castho Skrevet 30. april 2008 #13 Skrevet 30. april 2008 Jeg skjønner du vil styre unna topp 20 men synes Marie er så pent navn og synes det passer så godt på lillesøsteren til guttene dine. Vil du skal ikke bry deg om topp 20 og velge Marie jeg. Ellers kanskje jeg ville valgt Hennie (men vet ikke om du liker sånne navn da).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå