2-barns mor Skrevet 29. april 2008 #1 Skrevet 29. april 2008 Kjøpte ispinneformer på ikea til 15 kr. Lagde is av frosne bringebær blandet med litt appelsinjuice, ble kjempegodt og virkelig en slager hos barna. Tenkte også og prøve og blande ulik frukt og vaniljekesam eller yoghurt naturell eller med vanilje. Tror det blir en kjempehit til sommeren og en del sunnere..... Noen som har noen flere gode oppskrifter?
solemio Skrevet 29. april 2008 #2 Skrevet 29. april 2008 Her i huset er det nok med helt vanlig saft i de formene. Mye gøy fra Gøy!
hopplaaa har to guttetroll:) Skrevet 29. april 2008 #3 Skrevet 29. april 2008 Har kjøpt slike ispinner fra ikea jeg også. Jeg lager smoothie enten på yoghurt eller eplejuice, er en stor hit her også både hos store og små :=) Masse antioksidanter :=)
2-barns mor Skrevet 29. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 29. april 2008 Ja, dette syns jeg var supert. Gjerne kom med noen gode tips og varianter.
Linda-Kristin=) Skrevet 29. april 2008 #5 Skrevet 29. april 2008 her fresa jeg frosne jordbær med pittelitt melis i stavsmiskeren og frøs ned! kjempepopulært;) noe jeg var glad i dag jeg var lita var frossen banan;) mamma brukte å dele en banan i to og stikke en ispinne gjennom. kjempegodt;)
Linda-Kristin=) Skrevet 29. april 2008 #6 Skrevet 29. april 2008 STAVMIKSER skulle det stå, ikke stavsmisker... herregud:P
MissBenz Skrevet 29. april 2008 #7 Skrevet 29. april 2008 Ananas-saften i fra ananas...gud det er godt. Eller halve bananer på pinne, mmm...
suseduse Skrevet 29. april 2008 #8 Skrevet 29. april 2008 i fjor tok jeg de fruktbegerene og fryste i sånne ispinneformer. var en slager her
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå