Anonym bruker Skrevet 29. april 2008 #1 Skrevet 29. april 2008 Hva kan lillebroren til Ella, Jenny og Sofia hete?
prebs Skrevet 29. april 2008 #2 Skrevet 29. april 2008 Philip Anton Albert Lasse Ola Mads Victor Magnus Per William Wilhelm Fredrik Tobias Lukas Daniel var noen: ) Synes han bør få sin egen bokstav!
Anonym bruker Skrevet 29. april 2008 #3 Skrevet 29. april 2008 Takk for forslag. Bryr meg ikke så mye om hvilken forbokstav han får. Liker Filip, Viktor, William, Tobias og Lukas. Liker absolutt ikke navn som Anton og Albert Andre forslag?
megc Skrevet 29. april 2008 #4 Skrevet 29. april 2008 Lavrans Mikkel Anders Johannes Bendik Johan Jens Hans Kristian Olai Torben Einar Ulrik Henrik Are Noen som falt i smak?
Anonym bruker Skrevet 29. april 2008 #5 Skrevet 29. april 2008 Liker Johannes, men det blir gjerne litt langt i forhold til søstrenes navn. Syns også Olai er søtt, men tror aldri pappaen er med på det.
Vannmann35 Skrevet 30. april 2008 #7 Skrevet 30. april 2008 Så akkurat at du ikke lite Anton og Albert... Hva med Edvard eller Jesper?
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2008 #8 Skrevet 1. mai 2008 Jesper og Markus er fine navn, men leter fortsatt etter det perfekte navnet. Det var så mye lettere med jentene, guttenavn er vanskelig. Vi har tenkt litt på Isak. Passer det?
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2008 #10 Skrevet 1. mai 2008 Det var jeg som skrev innelgget ovenfor. Men syns faktisk Ella, Jenny , Sofia, og Loke passer fint sammen.
Baby i mars 08! :-) Ble april. Skrevet 1. mai 2008 #12 Skrevet 1. mai 2008 Ella, Jenny, Sofia og Levi?
mamma til Isak Skrevet 2. mai 2008 #14 Skrevet 2. mai 2008 Isak passer fint til jentenes navn, ja. Elsker det navnet
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2008 #15 Skrevet 2. mai 2008 Har forresten glemt å nevne at vi må ha et navn som fungerer internasjonalt. Liker Isak utrolig godt, så vi heller vel litt mot det nå. Syns dere det passer? Andre navn vi har tenkt på er Jakob, Noah, Filip og William. Bare kom med flere forslag.
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2008 #16 Skrevet 2. mai 2008 Ella, Jenny, Sofia og Jakob... er kjempefint Ella, Jenny, Sofia og Isak.... ikke fullt så fint.. synes Isak er litt hardt...
huldra87 Skrevet 2. mai 2008 #17 Skrevet 2. mai 2008 Jeg ser på både Ella, Jenny og Sofie som "gamle" sterke og stødige navn, og derfor synes jeg at både Fillip og William (pluss noen flere), ikke passer med disse. Jeg ser på de som litt mer ny og "moderne" navn... Isak passer kjempebra!! :-) Her er noen andre forslag som jeg synes passer, som også kan uttales ellers i verden: Oskar Edvard Henry Aksel
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå