Anonym bruker Skrevet 29. april 2008 #1 Skrevet 29. april 2008 Har dere forslag til navn til evt. kommende søster eller bror til Lukas og Matea?
Gjest Skrevet 29. april 2008 #2 Skrevet 29. april 2008 Jente: Ella Jenny Julie Sofia Kaja Leah Linnea Matilde Cecilia Selene Milla Gutt: Isak Noah Benjamin Filip Jakob Kasper Oskar Viktor William Nataniel Noen som fallt i smak?
Gjest Skrevet 29. april 2008 #4 Skrevet 29. april 2008 Selene er veldig fint og ikke så mye brukt. Tror det er under 50 stk i Norge som heter Selene. Syns det passer veldig godt sammen med Matea og Lukas.
(Oktober) Skrevet 29. april 2008 #5 Skrevet 29. april 2008 Jeg likte ikke Selene.. Sel i fler tall.. Jeg regner med det uttales som Helene, men.. likevel.. Siste kan godt ende på en annen bokstav enn a.. Lukas, Matea og: Vilde Eline Emine Isabell Tomine Andrine Emilie Benjamin Isaac Emil Noah Bendik Oliver Nicholas
Anonym bruker Skrevet 30. april 2008 #6 Skrevet 30. april 2008 Lukas, Matea og Olivia Lukas, Matea og Alice Lukas, Matea og Ella Lukas, Matea og Viktor Lukas, Matea og Herman
Anonym bruker Skrevet 30. april 2008 #7 Skrevet 30. april 2008 Morsomt. Vi har en diskusjon hjemme nå om hvorvidt vi skal skrive Matea med eller uten h. Ser at du skriver det uten, det vurderer vi også. Har dere møtt på mange situasjoner der navnet blir skrevet feil eller at dere må stave navnet Matea???? Hvertfall. Jeg synest at Lukas, Matea og Hanna er kjempefint sammen. Eller Lukas, Matea og Kasper.. Lykke til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå