Anonym bruker Skrevet 29. april 2008 #1 Skrevet 29. april 2008 Er det noen som vet om amerikanske nettbutikker som selger vogner/triller?
hjertebank m/gutt07&jente09 Skrevet 29. april 2008 #2 Skrevet 29. april 2008 Jepp, og det finnes mange..... www.mystrollers.com www.babystrollershop.com www.letsgostrolling.com www.arunningstroller.com www.travelingtikes.com www.mbeans.com www.geniusjones.com www.joggermom.com www.comfortfirst.com www.target.com www.babiesrus.com Vær obs på at ikke alle sender til utlandet, da kan det lønne seg å bruke jetcarrier.com
Anonym bruker Skrevet 29. april 2008 #3 Skrevet 29. april 2008 Men har du kjøpt fra noen av disse og hvem sender til Norge?
hjertebank m/gutt07&jente09 Skrevet 29. april 2008 #4 Skrevet 29. april 2008 Jeg har handlet diverse babyutstyr fra flere av de, men jeg bor her i USA. Noen av de vet jeg sender til utlandet, det står på sidene deres. Men hvis du bruker jetcarrier.com har ikke det noe å si. Da sendes varene til jetcarrier (du får en mailbox), som deretter sender det hjem til deg. Det koster så klart noe, men med tanke på dollarkursen og ellers lave priser her i USA på vogner og annet babystæsj så sparer du nok en del penger. Jeg har shoppet en del fra babiesrus og target, og i tillegg har jeg nettopp kjøpt ekstrautstyr til min nye Mountain buggy (OTH) på mystroller.com og babystrollershop.com. Det lønner seg å bruker paypal ved betaling på flere av disse nettbutikkene, da slipper du trøbbel ved at man bruker et utenlands kredittkort. På Mystrollers.com kunne jeg ikke bruke paypal og måtte bruke visa-kortet direkte, men da måtte jeg i tillegg sende kopi av kortet etterpå fordi det var et utenlands kreditkort. Litt styr akkurat det, de andre har jeg ikke hatt noe trøbbel med kortbruk.
Anonym bruker Skrevet 30. april 2008 #5 Skrevet 30. april 2008 takk for info, skal sjekke ut jetcarrier :-) Da kan man vel også kjøpe masse andre herligheter og få fraktet hjem samtidig...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå