Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan er formen din?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er bare kvalm og ikke i super form.... Aldri følt det sånn før. Men nå bruker jeg både cyclogest og progesteronkrem, så blir jo litt bivirkninger. Kan ikke bli så kvalm så tidlig uansett. Får øreakupunktur, tar babyklister, holder meg unna min daglige kaffe latte, og begrenser inntak av hvete og går tur hver dag. Så nå gjør jeg virkelig alt........ Så jeg håper jo det er nok:o) Den første uken går jo ganske fort, det er nå tiden kommer til å gå sakte..... Men skal ikke teste før ons:o)

Akupunktøren min sa det var veldig viktig å tenke positivt og forstille seg at det er noe inni magen. Får heller tro jeg er gravid i disse 2 ukene og ta sorgen om det ikke skulle gå denne gangen heller. Prøver å ikke være så mye her inne, og prøver å legge litt planer, så en har litt annet å tenke på.

Tenker masse på deg, og håper virkelig at dere klarer det nå:o) Sender masse positive tanker!!!!!!!!!!!!!!

Mange klemmer

Skrevet

hørtes ikke noe kjekkt ut å være kvalm nei. Hva er det som gjør at du får både cyclogest og progesteronkrem?? jeg bruker berre cyglogest. Høres ut som du er flink ja, stå på videre. det hadde vert utrolig kjekkt om vi alle som var på Hausken samme dag hadde svippet over til 1.tri, da hadde klinikken også jublet:D

Jeg får rett og slett prøve å tenke positivt som du sier. pleier å vare en liten stund, å så mister jeg troen. men nå skal jeg se om jeg ikke får den til å vare:)

men hva er det som gjør at du skal test eonsdag?? jeg skal teste tirsdag.

uansett, tenker mye på dg ogs, denne gangen SKAL du lykkes. Stor klem fra meg

Skrevet

Det er godt å høre at du tenker mer positivt! Pleier å skulle teste på dag 14, akkurat 2 uker etter innsett:o) Tar ingen sjanser før jeg. Blir jo så utrolig deprimert om testen skulle være negativ. Da er det dumt å teste for tidlig. Men dag 13/14 spiller vel ikke så stor rolle.

Jeg har fått progesteronkrem av min akupunktør/homeopat.

Ja tenk om vi alle tre kunne lykkes nå!!!!!!!!!!! Det hadde jo vært fantastisk!

Klem

Skrevet

Hei go jentene.. håper virkelig dere begge får se X nå.. og har en spire eller to i magen hihi.. krysser fingre og tær og alt som kan krysses for dere!!!!

Stor kleeeeem

Skrevet

Tusen takk vennen!

Ja nå skal jeg være gravid, og så er det din tur på slutten av sommeren, så kan vi gå gravide til høsten sammen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Du får komme til Oslo og spise kylling en dag!

Skrevet

Håper det går bra med dere begge 2 nå :)

Positive tanker sendes dere begge !

Klem :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...