40år og vil ha barn! Skrevet 29. april 2008 #1 Skrevet 29. april 2008 hei, testet positivt for 3dager siden og har begynnt å få vondt i ryggen allerede!! Mer sånn nede mot rompa,eller rett over. Murrer hele tiden. Er dette normalt da?
Gjest Skrevet 30. april 2008 #2 Skrevet 30. april 2008 Husker at jeg hadde en del mensmurringer i starten... Kan det være noe sånt du kjenner?
Larak Skrevet 1. mai 2008 #3 Skrevet 1. mai 2008 I tilfelle det ikke er mensmurringer som nevnt, synes jeg det høres mer ut som prolaps eller isjas plager (spesielt dersom du merker det mot en av sidene). Disse plagene kan komme helt plutselig. Du får se om det går over etterhvert. Jeg krysser fingrene for det!!!! Jeg har selv prolaps på høyre side, og det murrer en del. Er utrolig spent på hvordan det skal gå utover i svangerskapet. Jeg er bare i uke 15. Hva skjer når jeg blir tyngre? Men jeg får ikke ta sorgene på forskudd. Jeg prøver å trene så mye som mulig for å holde plagene i sjakk. Gratulere med graviditeten forresten og lykke til! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå