nick_342104 Skrevet 29. april 2008 #1 Skrevet 29. april 2008 Ska i gang med vindusvask i morgen men er det noen som kan fortelle meg hvordan jeg skal få de helt blanke uten skjolder?
nick_342104 Skrevet 29. april 2008 Forfatter #2 Skrevet 29. april 2008 Helt blanke skulle det selvfølgelig stå. Gikk litt fort her.
iznogood Skrevet 29. april 2008 #3 Skrevet 29. april 2008 glansemiddel til oppvaskmaskin... da blir det så blank som bare det :-)
Sjokoladekaka Skrevet 29. april 2008 #4 Skrevet 29. april 2008 hehe.. har ikkje anna forslag enn å vaske dei på fredag - for å få dei blanke til helga då lo litt når eg så overskrifta ja:) Eg brukar berre vatn, sprayar vinduet med jif vindusspray, og så gnikkar eg med våt fille og tørkar det av med nalen:)
happybirthday Skrevet 29. april 2008 #5 Skrevet 29. april 2008 å tørke over med avispapir er visst et godt gammelt råd - skal visst bli kjempeblanke av det.
Gjest Skrevet 29. april 2008 #6 Skrevet 29. april 2008 Kjøp Jif vindusvaskersett m/Jif vindusvaskemiddel. Det er faktisk veldig(!) bra!! Vask med vann og såpe (jif vindusvask ja...hehe...), dra av vannet med nal, og tørk tilslutt kantene med mikrofiberklut. Garantert blanke vinduer UTEN skjolder. (letteste måten å dra av vannet med nalen er å starte øverst på vinduet. Dra vannrett og sving når du kommer til kanten av vinduet. Fortsett bevegelsen og dra nalen nedover langs kanten..... sett så nalen i underkan av der første "stripe" ble dratt og gjør samme bevegelse.... Gjenta denne prosedyren til du kommer nederst på vinduet.... Knøl til å forklare jeg altså..hehe...)
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 29. april 2008 #7 Skrevet 29. april 2008 Jif vindusvask Mikrofiberklut Nal Pusser over med avispapir til slutt
Regnbuemor til 2 Skrevet 29. april 2008 #8 Skrevet 29. april 2008 Salo og salmiakk. Med en dæsj eddik. eller Spylervæske, sånn man har til bilen. Blir så bra så eller gode gamle Nylonvask (om den finnes ennå da) Eventuelt tørke over med avispapir, om det skulle bli noe striper.
nick_342104 Skrevet 29. april 2008 Forfatter #9 Skrevet 29. april 2008 Tusen takk for svar.Skal nok bli rene og pene vinduer her i mårra ja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå