ღventer på lykkelitenღ Skrevet 29. april 2008 #1 Skrevet 29. april 2008 Mine var nemlig ikke det,de var gode men altså ikke topp.Var litt "rusk" og hadde ikke den beste energien,så er veldig spent på dette her!
* vannmamma * Skrevet 29. april 2008 #2 Skrevet 29. april 2008 Jepp. Har en datter som ble til etter et 2-delt og et 3-delt egg. 4 søskenforsøk senere er jeg gravid med tvillinger på 2-delt og 3-delt egg som ellers så "ålreit" ut og ikke direkte "knallbra". Var ikke så lett å være positiv mens det stod på, men det ble jo fullklaff. Lykke til!! :-)
Gullblomst Skrevet 29. april 2008 #3 Skrevet 29. april 2008 Jepp! Jeg er gravid i 12. uke nå etter 1.ivf der det ble satt inn ett egg som hadde delt seg riktig, men som hadde endel "rusk". Jeg forsøkte å få bioing. til å forklare meg hva dette rusket/fragmentene var, men det fikk jeg ikke noe god forklaring på, bare at det ikke var optimalt. Jeg har vært på tidlig ul, og sett en aktiv liten krabat, så det ser ut som om man kan lykkes selv med "rusk" på eggene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå