Anonym bruker Skrevet 29. april 2008 #1 Skrevet 29. april 2008 Er det et koselig navn? Vet Emma er litt vel pop men.... Andre navn vi vurderer er: Emilia Josefine Anna Josefine Cecilia Josefine Pernille Andrea Pernille Sofie Anna Pernille Pernille Kan dere være supergreie å rangere/ gi kommentarer?
Vipsenmamma Skrevet 29. april 2008 #2 Skrevet 29. april 2008 Jeg ville valgt bare Pernille. Et navn står sterkere når det står alene.
prebs Skrevet 29. april 2008 #3 Skrevet 29. april 2008 Alle navnene er flotte hver for seg : ) Jeg er ikke så glad i to fornavn, så øverst kommer kun Pernlle for meg. Ellers tror jeg det blir sånn: (1.Altså Pernille) 2.Pernille Sofie 3.Anna Pernille 4.Anna Josefine 5.Emma Josefine 6.Pernille Andrea 7.Cecilia Josefine 8.Emilia Josefine De to siste var litt tunge kombinasjoner, ellers synes jeg det fungerer bra : )
Gjest Skrevet 29. april 2008 #4 Skrevet 29. april 2008 Syns du har nevnt mange fine navn. Jeg har selv Cecilia og Andrea å min egen liste. Jeg er ikke så veldig glad i dobbeltnavn, så ville brukt enkle navn, men hvis dere vil ha dobbeltnavn syns jeg flere av kombinasjonene dine er greie. Rangering: 1. Cecilia Josefine 2. Emma Josefine 3. Anna Josefine 4. Pernille Sofie 5. Anna Pernille 6. Pernille 7. Emilia Josefine 8. Pernille Andrea (liker Andrea veldig godt, men syns denne kombinasjonen ble veldig tung)
Castho Skrevet 29. april 2008 #6 Skrevet 29. april 2008 Liker Emma Josefine, Anna Pernille og Pernille. Ville nok gått for Emma Josefine eller bare Pernille.
Gjest Skrevet 30. april 2008 #8 Skrevet 30. april 2008 Emilia Josefine var bare helt nydelig.. Kjempevakkert=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå