Gå til innhold

det her kan da umulig gå bra

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg sitter her å føler at det ikke har gått bra. Føler liksom ingenting i kroppen. Ingen symptomer, føler meg helt notmal. Blri jo deprimert av hele greia.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selvfølgelig kan det gå bra! Det er jo så forskjellig om man kjenner noe eller ikke. Bli nå ikke deppa av det. Behold håpet litt til. Krysser fingrene for at dette går bra! Klem til deg.

Skrevet

Føler litt det samme som deg Tryne...har liksom ingen symptomer lenger...de ømme brystene er borte og har nesten ikke noe murring i magen lenger... Men mye av de symptomene med ømme bryster og vondt i magen kan jo ha kommet av stimuleringen og uttaket... kan jo hende vi ikke har noe særlig symptomer ennå...den lille spiren har kanskje akkurat klamret seg fast!!:) tar jo litt tid før hormonene bygger seg opp igjen! Håper på at det er vår tur nå! Lykke til!

Skrevet

gått å høre jeg ikke er alene. i og med at jeg vet at sjangesene mine for å lykkes er små og aegget var bare akkurat klart å delt seg i 3 ved innsetting, så føler jeg liksom at det ikke kommer til å gå bra. hater å være så negativ, men klarer liksom ikk eå la vær

Skrevet

Hvor mye delt egget er, har ingenting å si for kvaliteten. Regner med du satte inn 2 dager etter befruktning, og da viser det iallefall evne til å dele seg! Tenk positivt!:-)

Skrevet

takk for oppmuntringen. men jeg trodde det da var hvor mange ganger den har delt seg som hadde noe å si for kvaliteten jeg da. hmm. Jaja, får håpe på det beste, jeg har så lyst å bli gravid før det er forsent:(

Skrevet

Dette går kjempe fint.. prøv heller og kos deg litt, husk du er gravid til det motsatte er bevist!! Mange som ikke han noe symptomer som er gravide, og mange som har alt og er ikke gravid!!!

Krysser fingre og ønsker deg lykke til!! klem

Skrevet

Jeg hadde ingen symptomer før i uke 7-8....

Eneste var at jeg trodde tanta skulle komme rundt rugedag 12.

Så ikke gi opp enda;-)

Skrevet

Nei, det stemmer ikke. Når eggene har vært befruktet i 2 dager, er de mellom 2 og 4 delte. Deler de seg raskere, (altså mye raskere) er jo det mindre bra også!

Skrevet

Vi er mange som heier på deg og spiren nå, Tryne

Skrevet

Hei! Du må tenke positivt nå!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Normalt har en ikke symtomer så tidlig uansett, så har ingen ting å si om du ikke føler noe. At egget ditt er 3-delt, er absolutt ikke dårlig. Normalt er jo mellom 2-4. Det ville vært av dårlig kvalitet om det ikke hadde delt seg. Men kroppen trenger positive tanker, så opp med humøret!!!!!!!!!!!!!!!

Klem

Skrevet

TUSEN TUSEN TUSEN TUSEN TAKK ALLE SAMMEN. dette trengte jeg. jeg har i flere dager følt meg helt deppa og negativ, har ikke turt å sagt så mye om det. kjenner det var lurt at jeg slapp ut tankene mine her på forumet, hjelper på når dere prøver å tenke positivt med meg:)

Hvordan går det med dg brumm?

Skrevet

Skrev svar i det andre innlegget. Så fantastisk at du føler deg bedre!!!! Hjelper å få ting ut!!!!!!!!!!!!!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...