Snooopi Skrevet 29. april 2008 #1 Skrevet 29. april 2008 Ringte inn mens i dag og har fått tid 19.mai. Her regner jeg med at vi starter nedreguleringen. Hvis alt går den riktige vei blir det uttak i slutten av juni og BABY i mars! Vi vil ikke ha hatching på egget/ene denne gangen da vi tror det "ødelegger" mer enn det hjelper. Jeg har jo klekket egget selv 3 ganger før! Jeg skal få prednison 10 mg og rett før innsetting skal jeg få intravenøst immunglobelin (antistoffer). Dette vil jeg også få 1 gang pr uke til 14 uke - for jeg tester jo positivt denne gangen:-)
Ann-ch. Skrevet 29. april 2008 #2 Skrevet 29. april 2008 Vil bare ønske deg masse lykke til Snooopi. Og så klart at det lykkes denne gangen:-)
Eva76 Skrevet 29. april 2008 #3 Skrevet 29. april 2008 Hei, jeg er gansk ny på dette (er så vidt i gang med undersøkelser om hvorfor vi ikke blir gravid) Hvorfor brukes prednison før innsetting? Jeg har en kronisk sykdom og har i den forbindelse brukt prednisolon (annet merke av samme virkestoff) Jeg fikk det da for å dempe betennelse... Lurte bare.
lita78ღ Skrevet 29. april 2008 #4 Skrevet 29. april 2008 hei kjære Snoopi! Endelig din tur igjen, vil bare ønske deg lykke til. DETTE SKAL GÅ BRA!!!!!!!! Stor klem
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 29. april 2008 #5 Skrevet 29. april 2008 Hei du.. da er du litt før meg hehe skal ringe inn mens om ca 14 dager.. så er jeg satt opp til uttak i uke 27.. håper virkelig det er vår tur nå, vi fortjener det )) Ønsker deg lykke til, og måtte spiren sitte nå!!!! kleeeem
Gjest Skrevet 29. april 2008 #7 Skrevet 29. april 2008 Vil bare få ønske deg masse masse lykke til!! Denne gangen skal du lykkes!! Som dollypopp sier; Heier på deg!!
Brumm Skrevet 29. april 2008 #8 Skrevet 29. april 2008 Så fantastisk! Ja jeg heier fortsatt på deg, og nå er det virkelig DIN tur!!!!!!!!!!!!!! Beundrer virkelig ditt pågangsmot!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! All lykke nå!!!!!!!!!!!! klem
Chaiemae Skrevet 29. april 2008 #9 Skrevet 29. april 2008 Så flott at du skal i gang igjen. Jeg skal heie på deg hele veien til mål. Dette er våren/sommeren da vi skal bli gravide alle sammen her.
Snooopi Skrevet 29. april 2008 Forfatter #10 Skrevet 29. april 2008 Takk for støtten, jenter! Det er ævirkelig godt åvære tilbake igjen. Må si det er veldig demotiverende å gå på p-piller... -men nå er det slutt på det:-) Nå er det BABY! Mange klemmer
Snooopi Skrevet 29. april 2008 Forfatter #11 Skrevet 29. april 2008 Hej Eva, det brukes for å dempe immunforsvaret mitt, så jeg ikke støter den lille spire vekk.
MK73 Skrevet 29. april 2008 #12 Skrevet 29. april 2008 Godt å være klar igjen, ikke sant, Snoopi!! Lenge leve alle 2009-babyene! Lykke til :-)
okeke Skrevet 29. april 2008 #13 Skrevet 29. april 2008 jeg håper også på mars termin, første forsøket mislyktes i dag og så har jeg heldigvis egg på frys som jeg kan få satt inn i juni
MK73 Skrevet 29. april 2008 #14 Skrevet 29. april 2008 Uff, så trist at du fikk negativt resultat, okeke! God trøsteklem fra meg. ..men så bra at du har egg på frys og er klar for neste forsøk :-) Lykke til - og imens kan dere jo kose dere litt ekstra ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå