Gå til innhold

Psykopat....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært så uheldig i å havnet i en familie uten like...

Svigerfar viser bare mere og mere psykopatiske sider av seg selv, og lar oss aldri få fred...

Jeg tråkket han litt på tærne og sa i fra hva jeg mente... men etter mine meninger har han gått fra å være sjarmerende, sympatisk og intelligent til å være manipulerende, løgnersk og aggresiv.

Han har aldri jort noe galt, og det han har jort galt er henlagt. Mens det jeg og samboeren min gjør er ikke glemt. Han raser rundt til alle naboene å samler bevis mot oss, viser frem kontrakter og står å legger ut om alt til vilt fremmede mennesker. Å da legger han på til gangs på historiene sine...

Jeg blir så sint, så skuffet hver gang jeg får høre noe, å her går jeg gravid i uke 25. Jeg skulle ønske at han bare lar oss få være i fred. Vi har bestemt oss for å ikke ha kontakt med han lengre, vi vil ikke snakke mere med han etter alt det han har jort mot oss opp gjennom årene. Vi glemmer ikke så lett, og etter at han truet meg på livet i høst, så har vi fått nok. Nå orker vi ikke mere. Vi vil være i fred nå, men det er ut som at vi aldri får være i fred. Han kommer på noe nytt hele tiden. Han sier han ikke tørr å komme hit mere, men likevel engasjerer han advokater, naboer for å få oss til å ta en prat me han??? Han kan vel ikke være så redd da vel??

Jeg vet ikke hvor mye mere jeg makter, jeg har gått til samtale med psykisk helsevern. Han jør alt han kan i sin makt for å lage livet våres surt... Men han skal ikke klare det. Så jeg prøver å overse alt han gjør og sier, men det er jaggu ikke like enkelt hele tiden...

kjenner jeg blir helt nummen og tappet for krefter...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du og mannen din må stå sammen og støtte hverandre. Å kutte ut svigerfar kan være lurt, men ikke nødvendigvis.

Ikke slit deg ut!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...