Liss,♥ ♥ T,M,L♥ ♥ Skrevet 29. april 2008 #1 Skrevet 29. april 2008 Var og snakket med saksbehandleren min hos NAV arbeid i dag, fordi jeg går på attføring, og jeg nå har blitt sykemeldt i 1 mnd.. Ble ikke akkurat klok av det hu sa, for vet ikke om jeg mister pengene mine eller hva som skjer.. Fikk høre at kanskje jeg måtte over på rehabiliterings penger eller kanskje jeg måtte gå på sosialen.. Skjønner ikke at en saksbehandler ikke kan gi en ett klart svar når man lurer på noe.. Er i uke 31 og trenger svar på dette ganske snart syntes jeg, blir litt krise her hvis jeg mister pengene mine... Huff måtte bare få ut litt frusterasjon her, blir så oppgitt.... Noen andre som har opplevd det samme, som kanskje kan gi meg ett mer klart svar enn hu på NAV???
påhanigjen79 Skrevet 1. mai 2008 #2 Skrevet 1. mai 2008 om du klare å få legen til å søke om rehab.penger ville æ ha gjort det.. men trur du ikke får den innvilget hos NAV om det er pga av graviditeten. sånn æ har forstått.. for ett par år sia va æ nesten i samme situasjon men legen min å æ søkte på rehab.penger pga av årsaken til korfor æ gikk på attføring!
påhanigjen79 Skrevet 1. mai 2008 #3 Skrevet 1. mai 2008 å du må være under behandling....gå eks 2 gang i mnd te fysiot. æ gikk på rehb.penger til min datter va 10 mnd gammel alltså ett år
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå