Gå til innhold

Hva med Patrick og Ulrik?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er de som Dennis og Kevin, eller kan de være litt finere? trenger spreke guttenavn som også kan uttales på engelsk. personlig er jeg enig i Kevin og Dennis trådene her inne, men har egentlig alltid synes Patrick og Ulrik er veldig fine og spreke guttenavn...er jeg alene her eller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ulrik er et fint navn, men Patrick oppfatter jeg på samme måte som Kevin og Dennis.

Skrevet

Ulrik er heilt ok, men Patrick føler eg er i same kategori som dei andre du nevner.

Skrevet

Ja - det er akkurat som Dennis og Kevin, ett min oppfatning. Vet ikke helt hva det er, men det er noe med navnene som skurrer for min del...

Skrevet

Jeg synest Patrik og Ulrik er to flotte navn. Det er hverken harry eller stygge. Jeg kjenner gutter som heter både Patrik og Ulrik å de har foreldre med høyere utdanning og er sosialt smarte og koselige folk. Ikke at det har noe å si, men disse navnene blir valgt av mange

forskjellige typer mennesker.

Ville skrevet Patrik og Ulrik..

Skrevet

Liker verken Patrick eller Ulrik, men hvis jeg måtte valgt syns jeg Patrick er finest.

Skrevet

Patrik er kjempefint og tøft! Min skjønne gudsønn heter nettopp det =) Ulrik synes jeg ikke er så fint. (Og bare for og ha sagt det; Kevin og Dennis er også helt ok navn og jeg synes IKKE de er harry, da jeg har bare gode assosisjoner til navnene ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...