Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har det dere har blitt spådd stemt?

Har det vært riktig?

Spesielt spåing om graviditet?

:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har blitt spådd to ganger....har stemt på meg..:) er så flinke så her inne:)

Skrevet

Hva ble du spådd om da?Om jeg kan spørre om det? :)

Kimby spådde graviditet på meg i Mai/Juni...Det er jo snart...

Å jeg har en datter på snart 6 mnd nå...

Skummelt ;)

Skrevet

Hei!

Ikke ta alt for god fisk, selv ikke fra de som skal være veldig god. Jeg har blandet erfaring på flere ting, også graviditeter. Husk; alle kan ta feil. Men for all del, noe kan være riktig. Ang. graviditet så kan jeg si at mange her inne spådde noenlunde riktig i forhold til tidspunkt. Alle spådde jente. Jeg venter nå en gutt i september.

Lykke til!!

Skrevet

Jeg må nok også si at du ikke må stole på alt. Spurte du ang graviditet, fikk du sikkert svar ut i fra at personen trodde du var prøver. Du rår fullstendig over ditt eget liv, så er du spådd graviditet i mai/juni, så må du jo pent ha fått igjen mensen etter fødselen, og ha ubeskyttet sex ikke sant, ellers skjer det jo ikke. Bare en som har spådd riktig måned som jeg ble gravid her inne, og det er ingen av de som spår her per i dag som har hatt rett. Men en del har tippet våren, og det stemte. Jeg synes det er artig å bli spådd, men det er bare for moro. Legger det på "minnet", slik at jeg kan se etterhvert om noe kan stemme. Kan nok ikke anbefale å betale for spå her inne, for jeg ble skuffet av hvor lite som stemte. Spåen skulle liksom hjelpe meg med å ta rette valg osv., men den stemte så dårlig, og hadde ingen tips eller råd som kunne være til hjelp for noe som helst.. Skikkelig bortkasta penger dessverre..

Skrevet

Hei.

Jeg har noen ganger spådd her. Men som jeg poengterer mange ganger til de jeg gir det til, er at de bestemmer selv. Hvis jeg har følelse av at noe kan skje i mai juni, så kan en unngå det om en vil. Å si eksakt måned kan være vanskelig, noen ganger kan det være i nær fremtid. Det som kan være dumt med å la seg spå, er at det kan påvirke deg til å gjøre valg du ellers ikke hadde tatt. At man lar seg styre mot det som er blitt sagt.

Ved å bruke intuisjonen kan en få veiledning som kan være bra, da tenker jeg ikke på å vite konkrete hendelser i fremtiden. Det er her og nå vi lever, og det er det viktigste. Ikke hva som skal skje imorgen. Derfor driver jeg ikke så mye med det.

Og med å bruke tankene sine riktig, kan man også påvirke hva som skal skje fremover, det tror jeg ihvertfall. Jeg tror vi påvirker mye av fremtiden selv. En spå er bare en mulighet av mange på hva som kan skje. Noen ganger kan man få feil svar. At det ikke har stemt. Hvem vet, kanskje det ikke var meningen at vedkommende skulle vite det akuratt da. Det er mye vi ikke vet. Livet er spennende og full av muligheter. Og en spå er ingen begrensning. Men kan hjelpe noen til å se muligheter de kanskje ikke visste de hadde.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...