Gå til innhold

Hvorfor er det så himla viktig å få en av hvert kjønn egentlig??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Know the feeling! Venter gutt nr 3, og folk maser på meg alllerede om at jeg MÅ få nr 4 en dag også, for jeg MÅ jo ha en jente?? Wtf?

Fortsetter under...

Gjest Riga + snulla & vesla
Skrevet

Hørte aldri noe snakk om dette da jeg var gravid med nr 2.

Skrevet

Kjenner jeg blir litt oppgitt av småhormonelle dib-damer som på død og liv må ta seg nær av ethvert utsagn folk kommer med.

Skrevet

Det har jeg faktisk aldri hørt..

Spørs vel hvem som sier det da, om det er en i nær familie og det feks er overflod av gutter eller jenter der fra før.

Aldri tenkt tanken selv om at jeg ønsket en av hver. Håpte at nr 2 også sku bli ei jente med tanke på arving av klær, at de leker bedre sammen osv. Har nå to jenter på 5 og 7 år som fungerer utmerket sammen!. Helt rørende og se den søskenkjærligheten! Sier ikke at det ikke hadde vært slik om en av de hadde vært gutt - tenker bare på like intr osv..

Nå håper vi snart på en tredjemann. For meg kan det gjerne bli ei jente til ( har jeg lov til å si det høyt..?)

mannen ønsker seg mest en gutt. Og det kan jeg jo skjønne siden han er omgitt av kvinnfolk hele dagen. Uansett blir vi glade om det bare kommer en spire snart - og en baby som er frisk!!!

Skrevet

Helt utrolig hvordan enkelte tenker, altså! Kjenner jeg blir oppgitt. Jeg vil gjerne ha 2 jenter, selvsagt gjør det ikke noe om jeg skulle få 2 gutter, men uansett: Kjønn har ingenting å si:-)

Jeg har en søster og vi har 1,5 år mellom hverandre.. Har en utrolig god kontakt, og tror kanskje søsken av samme kjønn får en helt spesiell kontakt. Men det varierer kanskje.. Uansett, er sjeleglad for at jeg har en søster!

Og jeg kan love deg: Det blir like morsomt for disse vennene/familiemedlemmene når den lille er ute - uansett kjønn - og sjarmerer dem i senk:-)

Skrevet

Det varierer ja, Lille Søtnos. Jeg har en av hver, og storesøster elsker lillebror og omvendt. Det er tre år mellom dem, men de leker kjempefint sammen og kooooser seg. Det er ingenting som er så stas for lillebror som når storesøster kommer fra barnehagen.

Ellers skjønner jeg godt hva du mener Mami!

Jeg har også fått høre det at jeg er så heldig og det er jo SÅ perfekt at jeg har fått en av hver. Ja, det syns jeg siden jeg jo selv siden det er mine skjønninger, men hadde skjønning nr. 2 blitt jente også, hadde jo det vært like perfekt!

Skal jeg noen gang har flere, ønsker jeg meg en liten jente. Men jeg er helt sikker på at jeg da får gutt uansett, og blir såklart like glad for det:-)

Annonse

Skrevet

spydig du er da!! mummys muffin

Skrevet

spiller fint liten rolle hva nr to blir..

"koselig" med en av hver, men praktisk å arve om man får samme kjønn..

det blir hva det blir, og bra blit det lell !!! :)

Gjest Nydelige Christina+spire!
Skrevet

Herregud, roe ned hormonene dine da Smurfemamma..!

So what om folk spør om du ønsker deg mest en gutt nå etc...Er det noe og bry seg om??

Jeg bryr meg lite om den i magen min er jente eller gutt, og jeg har andre ting og bry meg om enn og bekymre meg over en slik filleting!

Herregud.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...