Gå til innhold

Hei igjen alle kommende desember-mødre :)

Anbefalte innlegg

Jeg har hatt meg en liten pause fra bim, ble helt satt ut (og livredd!!) av å lese om alle som er så uheldig å miste...

Jeg klarte ikke tenke på annet hele dagen. Var helt sikker på at jeg også kom til å være så fryktelig uheldig.

Nå har jeg hatt den første kontrollen hos legen, og alt er mye lysere nå.

Nå er jeg faktisk sikker på at jeg er gravid (som om positive tester + alle symptomene skulle lyve, hehe) , og jeg fikk spurt om alt jeg lurer på. Prøver og ikke tenke så mye på sjansen for sa/ma. Og som legen sa: hvis man mister, er det en grunn til det - kroppen støter fra seg forsteret pga det er noe galt. Og det er heller ingenting man kan gjøre for å påvirke sjansen for at det skal gå galt. Man må bare leve livet så bra som mulig :)

Men nå skal jeg snike meg inn hit igjen, har jo savnet bim. Og spesielt desemberklubben! Det er så koselig her inne :)

Skal heller prøve å unngå å lese alle innleggene som gjør meg skremt.

Lykke til alle sammen! :)

Fortsetter under...

Helt enig med deg Tullfina....det blir litt vel mye negative tanker her inne. Skjønner at folk er bekymret, men det blir litt vel mye av det. Jeg prøver å unngå overskriftene sånn som Martine, å så tror jeg på det beste til det motsatte er bevist!!

Lykke til videre!

Velkommen igjen! :) Les det du vil lese... Men det er bare realiteten de andre.. Har selv mistet og det føles litt lettere når man har noen å snakke med som er i samme situasjon, derfor dukker det opp "skremmende" innlegg fra tid til annen. Ikke for å skremme, men fordi vi trenger å snakke med noen...

Har vært på ultralyd og sett et lite bankende hjertet i dag, så må tenke positivt! :)

Lykke til videre!

Vet det er bare realiteten, men det endte bare med at jeg bekymret meg heeeele dagen.

Skjønner at de som mister ikke legger ut innlegg for å skremme, men for at de behøver å snakke om det. Tror at bare jeg kommer over den magiske grensen på 12 uker, da blir det mye lettere å lese slikt.

Kjempetrist at du mistet mei&mi, men gratulerer sååå mye med den kommende julebabyen! :)

For en lettelse det må være for deg å ha sett hjertet banke idag.

Lykke til videre til deg også! :)

Gjest Mammamoms

Jeg skjønner dere alle sammen! :-)

Jeg har faktisk også hatt en litt "forsiktig" periode på BiM, fordi jeg følte alle bekymringene prøvde å tempe litt på min glede over å være gravid, men jeg må jo titte innom, og spesielt til dere som også blir desember-mammaer!

Hvor langt er du på vei nå da, Tullfina!

Annonse

Mammamoms:

Ja, det hjelper faktisk på og roe ned bimmingen en stund.

Å prøve å unngå å lese innlegg med skumle overskrifter.

Jeg er 8+2 idag, gleder meg til jeg har passert 12 uker!

Tror nok jeg vil pustet lettet ut da :)

Hvor langt er du på vei da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...