Madam-mim Skrevet 23. mai 2008 Forfatter #101 Skrevet 23. mai 2008 Har sendt pm til ivfbaby2009 og Eggerøre. Nordlandsjenta og Denne mnd fikk jeg ikke sendt pm til av en eller annen grunn. Det er en oppdatering fra meg.
Jippppi Skrevet 23. mai 2008 #102 Skrevet 23. mai 2008 Hei, skjønner ikke dette med PM, kan dere helpe meg. Eggerøre du har også forsøkt eller hva. Håper det går fint med dere alle - her går nå dagene. Jeg har jobbet siden mandag og det har vært godt å komme igang (sykemeldt i 6 uker pga en sykkel ulykke). Kan ikke si jeg er veldig plaget lenger - magen er jo litt ballong fortsatt, men nå ikke øm og vond lenger. Lever fortsatt i spenning ang resultat. Klem fra meg
mamma til tre prinsesser Skrevet 23. mai 2008 #103 Skrevet 23. mai 2008 Denne mnd? På den siden hvor vi kan redigere profilen vår kan vi krysse av i en rute om vi vil motta post. Kanskje du ikke har krysset av der.
nordlandsjenta Skrevet 26. mai 2008 #104 Skrevet 26. mai 2008 hvordan går det med uke 20 jentene? Jeg er på dag 9 og ingen tegn til hverken symptomer eller mens
Jippppi Skrevet 26. mai 2008 #106 Skrevet 26. mai 2008 Ååååå jeg vet ikke helt om jeg tør teste meg. Gruer meg nesten litt. Skal ta blodprøve imorgen og får så bare vente på svaret...... Hvordan går det med deg? Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå