Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag har jeg også vært på eggsanking, og resultatet ble 14 stk. Godt fornøyd med det.

Gratulerer så mye til dere andre med gode resultater, virker som vi er inne i en god uke nå :-) Og masse lykke til fremover.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe..syns jeg ser du sitter der å rister Egen-Liten..Håper det hjelper å ta tablettene tidligere denne gangen da:) Krysser fingrene for mange gullegg.

ivfbaby2009: Gratulerer med mange egg!

Det MÅ jo bli noen spirer ut av alle disse eggene i uke 20-gjengen! Vi satser på det i alle fall:)

Skrevet

God morgen!

Herregud så massse egg det blir produset i denne gjengen da, det må jo bli noe av............

Ninen: Grattis med 11 befruktede egg, håper du slipper overstimulering og får satt inn.

Denne mnd: Jeg er spent på telefonen fra klinikken, blir vel etter lunsj det da. Krysser fingrene for at alle våre egg er befruktet xxxxxxxxxx

Egenliten: Lykke til med uttak i dag, det går nok bedre enn du tror!!!!

Ivfbaby2009: Gratulerer med flott egghøsting.

Nordlandsjenta: Dette lover bra til uttak:0)

Masse lykke til til hele uke20gjengen!!!!

Skrevet

Da har jeg vært å tatt blodprøve og ul. Blodprosenten min var topp og eggstokkene var ikke noe særlig forstørret, så det blir innsetting i dag kl 13.15!

Av de 11 befruktede eggene var det litt ymse utfall i dag. Et par hadde fått flere sædcelle i seg og noen hadde bare falt i fra. Så resultatet i dag var 5 egg som har delt seg. 3 stykker ble fryst ned sammen i et rør, der et var 2-delt, et 4-delt og et 5-delt.

Og så blir det satt inn to fine fire-delte egg i dag, og det er det viktigste:)

Nå skal jeg være positiv, har lovt meg selv å være det helt til det motsatte evt er bevist om 14 dager.

Kine, denne mnd og ivfbaby2009 : Er spent på befruktningraten deres i dag. Krysser fingrene for et bra resultat:)

Håper uttaket ditt gikk bra i dag Egen-liten. Så ingen på klinikken som satt å skjelv, så vet ikke om jeg så deg..hehe.

Skrevet

Heia Ninen!

Så flott med insett av to fine egg og tre på frys. Lykke til med innsett. Jeg venter spent på telefon jeg.......................

Skrevet

Heisann jenter!

Jeg har fått telefon. 5 befruktede egg, 2 så bra ut og 3 er litt mere usikkert. Håper for all del at det blir ett bra et igjen da!!!!

Denne mnd: Hørt noe om hvordan det ligger ann hos dere?

Skrevet

10 av mine 14 egg var blitt befruktet, så da blir det innsetting i morgen kl 1250. Gleder meg! De sa ingenting om hvordan de så ut, bare at det var bra. Håper det blir noen på frys også da.

Skrevet

Hei hei alle sammen (vi begynner å bli mange nå - topp).

Min "dom" er idag av 12 egg har 5 blitt befruktet med vanlig IVF metode. Satser på at de trives i inkubatoren til fredag kl 1300 - da skal de få et nytt og bra hjem hos meg. Håper da at vi fortsatt har 3 egg til frysing.

Kine - Sikker på at minst ett egg holder seg fint. Mitt inntrykk er at antall egg ut, befruktning og om egget fester seg er de mest kritiske leddene. Flere av samme oppfattning?

Skrevet

Hei IVF baby.

Det var høy befruktnings prosent - vet du om dere fikk IVF eller microinjisering? Og så fort du får eggene inn igjen.

Nå får vi noen trege 14 dager forran oss.

Lykke til!!!

Skrevet

Hei Denne mnd

Ja, jeg er godt fornøyd med eggene mine. For en gang skyld spiller kroppen på lag, den har ikke for vane å gjøre det ;-p

Regner med det var IVF, er bare det vi har snakket om og spermatesten var helt normal.

Skal bli godt å bli ruger i morgen, men tiden fremover kommer nok til å gå fryktelig sakte. Satser på en like positiv uke 22 (testeuke) som uke 20 har vært for oss i denne gjengen.

Og lykke til med innsettingen på fredag!

Skrevet

Puh! Nå sitter jeg hjemme og er fornøyd over at dette er over. Jo, det gikk bedre denne gangen, men da jeg lå der var jeg bare så redd for det som jeg visste ville komme at jeg begynte å pyse-gråte litt. Legen startet med den verste siden, og mente at høyre side må være overfølsom, for det ligger ellers kjempefint til. Vondt gjorde det, men jeg tror det hjalp med tablettene tidligere, for det var ikke `like` ille som sist.

11 egg ble det, en økning på 5 og 3 fra de forrige gangene. Blir spennende å høre i morra.

Og dette blir 2 spennende uker, jenter!

Skrevet

Gratulerer med bra egg uttak Egen-Liten. Skal si vi 20 damene er egg produktive. Leger og sykesøstre er vant med at vi alle reagerer forskjellig og mitt inntrykk er at de alle er kjempe søte med oss uansett hvordan vi reagerer.

Klart dette blir spennende for oss alle.

KLem fra meg

Skrevet

Så bra du kom deg gjennom uttaket greit Egen-liten. Vet hvordan det er å ligge der å felle noen tårer. Er lov det, og sykepleierne og legen er vant til det. 11 egg er veldig bra:)

Lykke til med egga og innsetting dere som skal i ilden i morgen!

Jeg er nå ruger på to fine egg. Bare å vente å håpe på det beste nå. Nå er det ikke mye mer jeg kan gjøre.

klem

Skrevet

Da blir det uttak på meg på fredag og innsetting på søndag :-) Både gleder og gruer meg...

Skrevet

Lykke ti jenter!

Jeg er ute, ingen av mine 8 egg delte seg normalt..........

Nå er jeg deppa! Legen sa at det ikke var grunn til å deppe lenge, men men. Vi skulle prøve igjen etter sommeren. Akkurat nå føles det ikke som om jeg orker det, men det endrer seg vel.

Krysser fingrene for dere jenter, måtte dere alle bli gravide:0)

Skrevet

Det var triste nyheter du hadde å komme med her. Det er veldig lov å deppe og slikke sine sår litt etter slike beskjeder. Og legen har rett (+ alle de andre hilsene du har fått her inne) - det kommer flere muligheter. Uansett håper jeg at jeg kan få følge veien med deg videre enten etter vellykket forsøke eller fordi jeg må gjenta alt jeg også.

Du har bra m empati for oss tross din leie melding.

Kl 1300 imorgen skal jeg til innsetting.

KLem

Skrevet

Hei Eggerøre - har ikke hilst på deg tidligere.

Ikke vær bekymret for uttak, du får smertestillende og jeg er sikker på at du har vært med på større ubehageligheter enn dette før.

Kjempe spennende blir det - lykke til.

Jeg skal sette inn egg på fredag.

Skrevet

Tusen takk for svaret denne mnd!

Ja jeg føler meg bedre nå etter de svarene jeg fikk her og av legen at det fortsatt er håp.

Masse lykke til, jeg skal følge med dere.

Lykke til i morgen

Klem

Skrevet

Hadde uttak i dag. Fikk 6 egg. Færre en jeg håpet på, men satser på at kvaliteten er super

Skrevet

Gratulererer med 6 egg!!

Det er stor variasjon og det som teller er at de er modne for befruktning, ikke antallet. Lykke til med de neste dagene. Nå er det bare å forsøkte å nyte dagene, og være glad for at man slipper alle hormonpåvirkningene.

Hører gjerne fra deg ang befruktning og innsetting. Kan jeg spørre hvor gammel du er? Jeg er 36 år.

Skrevet

Kine: Det var leit med egga dine, føler virkelig med deg. Har også hatt avbrutt forsøk, men det har dog bare vært fryseforsøk. Blir litt bitter etter alt det man har sprayet og stukket, også går det som dette. Men sånn er det desverre noen ganger. Og du skal se det kommer bedre tider over sommeren. Ønsker deg i alle fall en fin vår/sommer der du får slappet av og ladet opp til nytt forsøk:)

Denne mnd?: Har du blitt ruger i dag, ble det et eller to egg inn?

Skrevet

Jeg kan tydeligvis ikke lese, ser jo at du skal ha innsetting i morgen:)

Skrevet

Denne mnd?:

Jeg er 29 år. Det blir innsetting på mandag eller tirsdag. Lykke til med innsetting i morgen

Skrevet

Alle 10 eggene mine overlevde natten, så i dag har jeg satt inn ett og frosset de resterende ni i fem ampuller. Jeg var dagens "vinner" sa de på klinikken, moro når ting går bra. Er selvfølgelig ikke gitt at jeg blir gravid denne gangen, men foreløpig ser det bra ut. Så nå skal jeg nyte rugetiden fremover, håper dagene går litt fort.

Kine: Så tris å høre om eggene dine, ikke noe gøy at det skal ende sånn etter alt forarbeidet en har vært gjennom. Håper det går bra med deg og at du klarer å kose deg i sommer. Satse på bedre lykke neste gang, masse lykke til ihvertfall!

Skrevet

Hei jenter!

Godt å se at det går veien for noen:0)

Tusen takk for omtanke, jeg skal heie på dere............

Masse klemmer fra meg som har kommet over det verste sjokket!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...