Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det med befruktning og deling er ekstremt individuelt. Sånn statistisk har jeg ingen tall desverre. På mine to forrige forsøk:

1 forsøk:12 egg ut, 7 befruktet dagen etter. Insettingsdagen var det 5 overlevende med ulik kvalitet. 2 egg inn (4 delt), og 3 på frys.

2 forsøk: 9 egg ut, 7 befruktet, 2 stk overlevende på innsettingsdagen. Ingen på frys.

Jeg har hatt litt dårlige egg, og har denne gangen supplert med menopur. Eggkvaliteten kommer også ann på alder, og andre faktorer.

Vi er noen rugehøner vi som har vært på ul de siste dagene:) Kjenner det godt i magen selv. Blir spennende til uka:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dere er jo virkelig ruge-høner ja!!!! Så flott at de har sett så mange folikkler. Selv skal jeg på ul.lyd i dag. Kjennes ut som om jeg skal gå i lufta, magen er som en ballong. Får håpe det er noen egg der inne altså. Det er jo mitt første forsøk og jeg vet jo ikke hva som er normalt å kjenne på. Kryss fingrene for meg i dag da jenter:0)

Skrevet

Heisann!

Da har jeg vært på ul.lyd. De så 8 folikkler i bra størrelse og 4-5 til som var litt mindre. Håper det finnes noen egg i dem da!!!!

Jeg skal på uttak på tirsdag og insett torsdag. Skal ta en dose med gonal i kveld. Det er flott vær her i trøndelagen, god pinse til dere alle i uke-20-gjengen:0)

Skrevet

Helt sikkert noen gode egg inni der Kine:)

Her er det også sinnsykt deilig pinsevær, men jeg har klart å pådratt meg bronkitt jeg da:(

Klarer bare å ligge rett ut til sengs. Typisk å få no sånt midt oppe i et forsøk. Var hos legevakta i går å fikk antibiotika, så håper jeg blir frisk i løpet av et par dager. Kjenner det verker i hele kroppen i tilegg til eggstokkene som sprenger. *syte*

I kveld setter jeg el-sprøyta kl 22.Blir en spennende uke for oss alle!

Skrevet

Huff da ninen, det var jo ikke bra. Lov til å synes synd på seg selv da, litt mye på en gang ja. Jeg synes i alle fall synd på deg, jeg har nok med mine sprengte eggstokker jeg:0) God bedring i alle fall. Lykke til med sprøyten i kveld.Jeg skal sette den sprøyta i morgen kl 22 jeg. Ja, dette blir spennende dager......

Skrevet

Takk for det:) Nå kommer snart samboern min med kinamat og film til meg, også har han vaska huset i dag, så kommer da noe godt ut av dette..hehe

Skrevet

Ninen og Kine.

Må dere ha lykke til med eggløs. sprøyte, antibiotika og kina mat... Jeg skal sette min eggløs sprøyte imorgen og uttak på tirsdag som jeg håpet på. Gleder meg faktisk litt. Dette er min første gang og jeg er så fornøyd med å endelig ha kommet hit etter utredninger og ventinger. Måtte det gå bra hele veien - for alle oss.

Ha en flott kveld.

PS jeg er 71 model jeg også.

Skrevet

God formiddag jenter!

Ninen jeg håper formen er bedre. Lykke til med uttak i morgen.

Denne mnd: Vi er jo faktisk i samme båt, begge -71modeller, nogenlunde likt antall folikkler og uttak samme dag. Det blir spennende å følges til uka ja. Og ingen av oss har jo gjort dette før.....

Jeg ble spurt om jeg ønsket akupunktur eller Petidin ved uttak. Spurte om jeg kunne få begge deler, men det gikk ikke:0( Tror jeg tar full pakke jeg altså. Har begynt å tenke litt på det, men det er jo ikke noe å grue seg til, tar 15 min bare, og man får jo smertestillende!

Ha en fin dag jenter!

Skrevet

Her er formen litt bedre enn i går, men fortsatt feber og rennende nese. Er så klar for å få ut egga nå, er sliten av sprenginga. Uttak kl 09.00 i morgen. Kommer med en oppdatering etter det:)

Ha en fortsatt fin pinse!

Skrevet

Kine

Javist blir dette gøy. Enig med deg - kjør på full pakke med det de kan tilby. Viste ikke at de hadde akupunktur til dette også. Hva er Petidin? Ikke oppdatert jeg gitt.

Ninen - masse lykke til med uttak det skal bli spennende å høre hva du syntes.

Jeg forsøker å leve så normalt som mulig. Idag her jeg vært på lang tur i skogen med familien min. Det er jo så herlig utendørs for tiden. Middag hos svigerinne m fam etterpå. God og mett nå..

God kveld - snart skal jeg sette min eggløsnings sprøyte. Måtte det bli den siste sprøyten....

Skrevet

Hei alle uke 20 jenter.

Jeg var selv en uke 20 jente i 2007. Nøyaktig 9 mnd etter jeg satt min første sprøyte 02.05.07 kom min vakre datter til verden 02.02.08.

Vi var tilknyttet Porsgrunn.

Vil bare fortelle dere en glad-historie mitt oppe i alle hormonene. Det er så absolutt verdt det!!!!

Jeg ønsker dere alle masse lykke til i dagene og ukene som kommer.

Jeg vet hvordan dere har det.

Mange lykkeønskninger til dere alle.

Klem fra verdens lykkeligste mor.

Skrevet

18 egg ut i dag, og fare for en liten overstimulering. Fikk beskjed om å drikke 3 liter vann hver dag, og må inn å ta blodprøve på onsdag morgen. Håper virkelig alt går som det skal på innsettingsdagen. I dag var det første gang jeg ikke felte noen tårer under uttaket. Har nemlig begynt å gråte de to andre gangene. Men jeg synes fortsatt det er ganske så ubehagelig. Håper virkelig dette blir mitt siste uttak! Nå ligger jeg rett ut på sofaen.

Begynner heldigvis å bli bedre av bronkitten, men nå verker det i magen. Er det ikke det ene, så er det det andre..hehe

Håper på mange befruktninger i morgen da:)

Kine og denne mnd: Lykke til på deres uttak i morgen!

klem

Skrevet

Jeg var til UL den 9. og skulle gå 2 dager til med sprøyter. 8 mulige egg så lenge, men med litt ekstra sprøyting håper jeg det blir flere modne denne gangen. Jeg skal på uttak onsdag og innsett fredag, det skal bli spennende!! Men akkurat nå virker det så lenge til ... I kveld settes pregnylen, så er det bare å begynne å telle ned. Ju-hu!

Skrevet

Ninen - det var gøy å høre fra deg og jeg er imponert over prodksjonskapasiteten din. Godt å høre at du er bedre av bronkitten - det er ikke gøy å la det ene overta det andre. Uansett blir spennende med beskjeden på onsdag.

Jeg skal melde meg inn her med mine nyheter etter uttaket imorgen. Blir spennende.

Ege-liten - Velkommen. Det var hyggelig at flere melder seg på er.

Tvi tvi til alle - måtte dette bli vår mnd.

Skrevet

Det var fint å høre 020208. Dette er første gangen min og vi er så heldige å ha en jente på litt over 2 år også så jeg er optimist. En gang blir det vår tur. Håper bare at det er Denne mnd.

Tusen takk for alle lykkeønskningene.

Skrevet

Heisann jenter!

020208: Tusen takk for solskinnshistorien, det er godt oppi alt dette:0)

Ninen: Så flott at du er bedre av bronkitten. Gratulerer med så mange egg!!! Får håpe at det ikke blir noen overstimulering.

Denne mnd: Lykke til i morgen, vi får oppdatere i morgen etter uttak.

Egen-liten: Lykke til med fortsatt eggproduksjon og uttak på onsdag!

Jeg skal i ilden i morgen kl 8, godt å være den første den dagen. Har fått paracet og vival som jeg skal ta kl 7. Har funnet ut at jeg skal ta Petidin og ikke bare akupunktur som smertelindring. Håper jeg får sove godt i natt, er spent ja. Er mest spent på hvor mange egg det blir, og på kvaliteten. Er også spent på typen sin levering. Vi har vært til Purvis, og typen har tatt medisiner for å bedre kvaliteten. Skal i utgangspunktet ha icsi!

Ja tvi-tvi- dette må bli mnd vår...................

Skrevet

Uttaket gikk fint og raskt. Jeg hadde 12 egg som var over 15mm og 2 under, så nå får vi bare krysse fingrene og satse på at alt går bra i de små skålene i laboratoriet. Hadde nesten lyst til å være med inn for å se på egg-cellene, men spurte ikke.

Ninen:

Har du hørt noe om befruktnings prosent?

Har dere lyst på ett eller to egg ved innsetting?

Dette ER vår mnd!!!

Skrevet

Halloien girls!

Uttak gikk fint her også, fangsten ble 9 egg i rikrig størrelse. Fikk se et av de på skjerm. Før uttak leverte vi sædprøven som vi fikk se på skjerm, og fikk beskjed om at den var bra, så de trodde det ble halvt-om-halvt icsi-ivf. Blir spennende å høre hvordan det ligger ann i morgen.

Jeg kunne tenkt meg to egg inn, men det får vi ikke på stolav.

Ja dette er vår mnd!!!!!

Skrevet

Hei du!

Så bra at uttaket gikk bra:) Og mange egg var det også, blir bra dette! Spennende hor mange befruktninger det blir for dere i morgen.

Jeg ringte kl 11 i dag til klinikken. De hadde kunnet utføre icsi på 15 av de 18 egga mine. Og i dag var 11 befrukta. Er veldig fornøyd jeg:) Skal ha to egg inn, har alltid fått satt inn to egg ved våre tidligere forsøk før også. Vil gjerne ha tvillinger vi. Håper kvaliteten på egga er bra i morgen og at de har delt seg greit.

Skal opp på klinikken å ta blodprøve for å sjekke et eller annet ang overstimulering, og hvis alt er ok blir jeg ruger igjen kl 13.15 i morgen.

Skrevet

Så ikke at du Kine også hadde skrevet her jeg. Så bra uttaket ditt også gikk bra:) Lover godt dette med alle disse eggene!

Skrevet

Jeg er super misunnelig på deg som fikk se på eggene. Jobber innen bransjen og den type celler har jeg ikke sett før. Legen fortalte at eggcellene har støtteceller rundt seg så man ser ikke en naken celle. Så du det?

Det var utrolig gode nyheter for oss alle nå. Det var høy befruktings prosent - Grattis!!! Satser på at du Ninen er klar for innsetting i morgen og dermed kan starte nedtellingen (i den grad det er sunt...). Vi må ikke glemme å leve normalt i disse ukene heller.

Mens Kine og jeg får vente på befruktning og delingsresultater.

Tvi tvi med uttak på onsdag.

Om vi kan påvirke ønsker vi oss to egg og håper på tvillinger. Jeg er nå 36 år og vi kommer nok ikke til å ønske oss en 3 runde (vi har en jente m naturmetoden fra før).

Skrevet

Tvi tvi til Egen-Liten på onsag!!! Følger spent med på hva du har og fortelle også.

:-)

Skrevet

Jeg hadde 2 ul i dag, og skal ha uttak på torsdag. hadde 8 eggposer hvor de minste var 16,5 mm og den største 19 mm. Ikke så mange, men forhåpenligvis god kvalitet

Skrevet

Det er jo bra det, de får som regel ut flere egg av de eggposene. Lykke til til tordag da:)

Og lykke til til deg Egen-Liten på uttak i morgen! Mulig jeg ser deg på klinikken. Ikke at jeg vet hvordan du ser ut men..hehe. Skal opp dit både kl 9.00 og mest sannsynlig 13.00

Skrevet

Å takk for lykkeønskninger, jeg kjenner at jeg guer meg veeeldig nå...!Men denne gangen skal jeg ta smertestillende en time før, og håper det hjelper. Når jeg ellers har menssmerter tar det en time før smertene går bort etter tabletter er tatt. Håpe-håpe!

Men det skal bli godt å bli ferdig.

Ninen84, du ser ut til å ha gjort det bra. Jeg håper jeg også gjør det bedre denne gangen og får noen på frys, det har jeg ikke hatt. Og skal ikke se bort fra at vi ser hverandre, jeg er inne fra kl halv ti. Mannen har jo en jobb å gjøre......(PS, jeg er det skjelvende nervevraket, he-he)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...