Egen-liten Skrevet 16. mai 2008 #76 Skrevet 16. mai 2008 Egen-Liten er ute....! Jeg var på vei ut døra da telefonen ringte. Skjult ID...Å nei, det betyr at de ringer fra klinikken! Vel, av mine 11 egg var det 5 som var befruktet, nå har de så dårlig kvalitet at forsøket ble avbrutt. Nå har jeg grått litt, for jeg gledet meg til dette. Men kommer over det, har jo flere sjanser likevel. Jeg skal starte i ny jobb 1. september (en jobb jeg gleder meg over å ha fått!) så da kan det være greit å ikke starte med å si at jeg er gravid. Det hadde selvfølgelig ikke gjort noe, men nå er da situasjonen sånn. I morra blir det et par øl, og så ønsker jeg dere uke 20-rugere LYKKE til! Håper dere alle får gleden av å bli gravid 9 måneder fremover. Jeg kommer sterkt tilbake. Det gjør du også, Kine71!
Madam-mim Skrevet 16. mai 2008 Forfatter #77 Skrevet 16. mai 2008 Ånei, det var leit Egen-liten:/ Skjønner godt du har grått litt, det er ikke så rart det. Men godt du ser noe positivt i det med jobb og slikt. Kos deg med noen øl, og nyt sommeren som kommer!
nordlandsjenta Skrevet 16. mai 2008 #78 Skrevet 16. mai 2008 3 av 6 egg ble befruktet. Det blir insetting allerede i morgen. Da setter de inn 2 egg
Madam-mim Skrevet 16. mai 2008 Forfatter #79 Skrevet 16. mai 2008 Masse lykke til på innsetting i morgen, håper det blir to fine egg inn:)
Eggerøre ♥ Skrevet 16. mai 2008 #80 Skrevet 16. mai 2008 Da har jeg vært til uttak og det ble 12 egg! Er fornøyd meg det. Jeg ble ganske så "rusa" under uttaket, så det var ikke vondt. hehe. Skal ringe inn i morgen kl 10, får å høre om de har blitt befrukta. Dette er litt for spennende :-) Lykke til med innsett og de som har blitt ruger.
Kine71 Skrevet 16. mai 2008 #81 Skrevet 16. mai 2008 Heisann jenter! Egen-liten: Det var utrolig trist, jeg føler virkelig med deg. Jeg måtte gråte noen tårer når jeg leste meldingen din. Det blir flere sjangser for oss. Vi får nyte sommeren og samle krefter til en ny runde. Masse klemmer til deg. Dere andre, lykke til med innsett og ruging hele gjengen:0)
Jippppi Skrevet 16. mai 2008 #82 Skrevet 16. mai 2008 Hei Alle sammen. Idag var jeg inne på klinikken og 2 egg har kommet hjem til mamman sin igjen, de hadde delt seg i 6 og så veldig fine ut. Jeg er veldig glad for det. Av de 5 befruktede blir det trolig ingen til frysen. Kine og Eggeliten synd når dere har produsert masse egg, at den naturlige seleksjonen er sterk. Dere må nyte sommeren og ikke glemme at det kommer flere sjanser for dere begge. Ønsker dere en riktig fin 17 mai feiring med masse is og pølser. Stor klem til alle
Madam-mim Skrevet 16. mai 2008 Forfatter #83 Skrevet 16. mai 2008 Gratulerer som ruger på 2 fine egg Denne mnd! Nå er det bare å ta tiden til hjelp. Er på rugedag 2 i dag, og magen har begynt å trekke seg litt inn igjen. Var veeeldig oppblåst etter uttak, og så ut som om jeg var 4-5 mnd på vei. Ønsker også dere alle en fin 17 mai i morgen:)
Jippppi Skrevet 16. mai 2008 #84 Skrevet 16. mai 2008 Hei Ninen. Takk for det - gleder meg til å resten. Godt å høre at du også var oppblåst - tror jeg snart skal "lette"... Hehe Fikk beskjed om å ta blodprøve den 27 og hjemme test den 31. Når skal du teste?
Madam-mim Skrevet 16. mai 2008 Forfatter #85 Skrevet 16. mai 2008 Tar ikke blodprøve i Porsgrunn, så er bare hjemmetest 14 dager etter innsetting, altså 28 mai. Men har på de to andre forsøkene sniktestet på rugedag 10. Skal ikke gjøre det denne gangen tror jeg, så blir vel tidligst rugedag 12:)
nordlandsjenta Skrevet 17. mai 2008 #86 Skrevet 17. mai 2008 Gratulerer med dagen alle sammen. Jeg har fått satt inn 2 fine 4-delte egg. De hadde en liten overaskelse til meg, for det var 1 egg til som hadde overlevd. Så det er 2 egg som har delt seg i 2 og de skal følge med dem, og vurderer frys på de to
Jippppi Skrevet 18. mai 2008 #87 Skrevet 18. mai 2008 Gratulerer med to egg innsatt Nordlandsjenta. Og ny mulighet i fryseren. Bra kvalitet på eggene dine. Nå får vi ta det rolig noen dager og deretter vente i spenning. Noen av oss blir helt sikkert gravide. Spennende å se hvem. Har dere barn fra før? Kanskje vi skal lage en liten liste m opplysninger om oss: Forsklag: DenneMnd: Gift, 36 år, jente på 2 år, 1 IVF forsøk, 2 egg inn 16.05 Nordlandsjenta: Eggerøre: Ninen: Lykke til med rugingen.
Madam-mim Skrevet 18. mai 2008 Forfatter #88 Skrevet 18. mai 2008 Gratulerer som ruger av to fine egg nordlandsjenta:) Tida går så fryktelig sent i rugetida altså, er i dag på rugedag 4. Kjenner ikke så mye. Ømme pupper som kommer av el-sprøyta og ellers litt småmurringer i magen i ny og ne. Mye det samme som tidligere. Egget(egga) skal feste seg omtrent på denne tiden, så er inne i en kritisk periode nå Det er som du sier Denne mnd at noen av oss burde jo bli gravide, sånn statistisk sett i alle fall, håper det blir mange av oss:) Forsklag: DenneMnd: Gift, 36 år, jente på 2 år, 1 IVF forsøk, 2 egg inn 16.05 Nordlandsjenta: Eggerøre: Ninen: Samboer, 24 år, ingen barn, 2 neg icsi, 2 avbrutte fryseforsøk, 3 icsi: 2 egg inn 14.05
nordlandsjenta Skrevet 18. mai 2008 #89 Skrevet 18. mai 2008 Da har vi kommet hjem. Kjenner jeg er sliten etter å bo 1 uke på hotell. Skal til legen å be om sykemelding 50% ut mnd. Siden dette er siste forsøk vil jeg ta det mest mulig med ro. Har en stressene jobb. Ønsker alle sammen lykke til ,men kjenner at jeg blir litt nervøs,av statistikker. Hvis mange blir gravide, sitter jeg da igjen som den prosenten som ikke blir gravid? Nei må få sånne tanker ut av hodet. Forsklag: DenneMnd: Gift, 36 år, jente på 2 år, 1 IVF forsøk, 2 egg inn 16.05 Nordlandsjenta: Gift, 29 år, ingen barn, 2 neg icsi, 3 icsi: 2 egg inn 17.05 Eggerøre: Ninen: Samboer, 24 år, ingen barn, 2 neg icsi, 2 avbrutte fryseforsøk, 3 icsi: 2 egg inn 14.05
Eggerøre ♥ Skrevet 18. mai 2008 #90 Skrevet 18. mai 2008 Hei, Da har jeg også satt inn et egg :-) Er super spent. DenneMnd : jeg får ikke sendt deg PM - Hvorfor går ikke det? Forslag: DenneMnd: Gift, 36 år, jente på 2 år, 1 IVF forsøk, 2 egg inn 16.05 Nordlandsjenta: Gift, 29 år, ingen barn, 2 neg icsi, 3 icsi: 2 egg inn 17.05 Eggerøre: Gift, ingen barn, 1 IVF, 1 egg inn :-) Ninen: Samboer, 24 år, ingen barn, 2 neg icsi, 2 avbrutte fryseforsøk, 3 icsi: 2 egg inn 14.05
Jippppi Skrevet 18. mai 2008 #91 Skrevet 18. mai 2008 Hei igjen. Nå er det bare å være litt "lat" som legen sa. Fint dere ikke kjenner noen bivirkninger, kan desverre ikke si det samme. Er veldig øm i underlivet og har en ballongmage fortsatt. Ikke stas. Idag eller imorgen skal være ev min feste tid.... Håper på det beste. Jeg har aldri brukt PM her inne - har vært mest i kulissene frem til nå. Klem til dere alle
Madam-mim Skrevet 19. mai 2008 Forfatter #92 Skrevet 19. mai 2008 Kan ikke være noe særlig å være oppblåst enda Denne mnd. Får håpe det er et godt tegn da. Er i dag på rugedag 5. Hadde litt murringer i går, eller kjennes ingenting spesielt. Ikke så lenge til andre rugeuke nå, og 1 uke til første testing. Dere andre hva merker dere av "symptomer"?
Eggerøre ♥ Skrevet 19. mai 2008 #93 Skrevet 19. mai 2008 Er fortsatt oppblåst og det stikker litt innimellom. Jeg satt inn på søndag regnes det som rugedag en?
Madam-mim Skrevet 19. mai 2008 Forfatter #94 Skrevet 19. mai 2008 Hvis du satt inn i går regnes det som dag 0. Du er i dag på rugedag 1:)
Jippppi Skrevet 19. mai 2008 #95 Skrevet 19. mai 2008 Gratulerer med egg inn Eggerøre og muligheter i frysen. Det blir spennende om noen uker. Følger litt med Uke 18 rugere for å se hvor mange som har fått + test og det var jammen mange. Gleder meg til vår oppsummering. Jeg er litt bedre i magen idag, men da har det tatt en uke etter uthenting. Så i papirene at jeg skal bruke progesteron i 9uker om + test. Det var lenge. Hold motet oppe.... Hilsen meg
Madam-mim Skrevet 20. mai 2008 Forfatter #96 Skrevet 20. mai 2008 Off, er så utålmodig om dagen, vil teste nå!!! hehe Rugedag 6 i dag, og har litt svake mensmurrunger i magen fra og til. Brystvortene er fortsatt ømme. El-sprøyta sitter vel i kroppen frem til i morgen ca, så blir spennende å se om de holder seg ømme etter det. På mine to tidligere forsøk som ble negative har jeg hatt ømme brystvorter den første uka, og så har de blitt normale igjen den siste rugeuka. Har en god-feeling denne gangen, håper det stemmer. Måtte dagene gå fort fremover for oss alle. klem!
nordlandsjenta Skrevet 20. mai 2008 #97 Skrevet 20. mai 2008 Jeg er på rugedag 3 og synes tiden går alt for sakte. Har mens murringer hele tiden, og er så redd for at det skal gå galt. Håper tiden går raskere for dere
Madam-mim Skrevet 22. mai 2008 Forfatter #98 Skrevet 22. mai 2008 Syns det var lite aktivitet her, så skriver litt jeg da:) Rugedag 8 i dag, og tror jeg tar første test til lørdag rd 10. De siste dagene har jeg hatt litt småmurringer i magen om morgenen, og litt sånn innimellom, men ikke så kraftig. Litt stikk i lysken og eggstokkområdet. Og sist men ikke minst..UTROLIG varm på kvelden og natta. Bare håååper jeg nå.. Hvordan er det med dere andre?
nordlandsjenta Skrevet 22. mai 2008 #99 Skrevet 22. mai 2008 Jeg er bare på rugedag 5,men har også som deg stikkinger i eggstokkene og mensmurringer. Er også om i brystene, kjenner det spesielt godt når jeg tar av meg B-Hen om kvelden. Jeg var ikke sånn øm de to forrige gangene. Håper det er et positivt tegn. Brukte crinon første runde, men brukte progestan sånn som nå sist.
mamma til tre prinsesser Skrevet 22. mai 2008 #100 Skrevet 22. mai 2008 Jeg er på RD7 og har også tenkt å teste til helgen. Har det som dere med småmurringer og litt stikninger. Har også litt ømme bryster, men ikke så veldig. Håper dagene kan gå litt fortere fremover, har gått så sakte til nå. Vil bare vite. Lykke til med videre ruging og testing til dere andre!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå