Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei på deg!!

Har tenkt på deg idag, og er kjempespent på hvordan det gikk med egguthentingen, og hvor mange de fikk ut. Håper du er i god form, og at det ble maaaanngeee gode egg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei Kaje,

så søt du er som tenker på meg:)

Kom akkurat hjem etter uttak, fikk ut 3 av 4 mulige egg. Så må vel være fornøyd med det egentlig. Kunne bare så gjerne ønsket meg noen flere. Blir spennende nå å se om det blir befruktning, og innsetting på fredag.

Du satt EL sprøyten i går så jeg. Men du henter ikke ut egg?

Hvordan har du det da? Med tanke på Valencia og ED?

Klem til deg

Skrevet

Hei igjen.

Det blir spennende for deg å se hvor mange som lar seg befrukte, skal krysse fingrene for deg.

Jeg henter ikke ut egg, men skal til inseminasjon imorgen tidlig....det blir spennede. Drar på akupunktur rett etterpå...det anbefaler jeg deg å gjøre også etter at du har satt inn egg. Vet ikke hvilken klinikk du tilhører, men spør om de har det tilbudet. Det er vistnok bevist å ha positiv effekt.

Når det gjelder ED så ligger det på hvil til dette forsøket er over..

KLEM

Skrevet

Lykke til i morgen:) Håper for deg denne gangen!!!! Prøvde akupunktur ved andre forsøk. Kjøpt babyklister denne gangen....mye rart man prøver seg på.

Hva er grunnen til at du ikke prøver vanlig IVF?

Hva er egentlig prisen for ED?

Klem fra meg!

Skrevet

Hei!!

Er for gammel til IVF i Norge, og tror ikke helt på at det hjelper når eggene er så gamle som mine er...45 år.

ED i Spania ligger på ca 8-9 tusen euro og så kommer medisiner, reise og hotell itillegg...skikkelig dyrt.

Skrevet

Huff, ja det er dyrt!! Håper virkelig du lykkes denne gang:)

Synes og mitt forsøk ble dyrt denne gang. 37.000 i medisiner, og får ikke noe dekket.

Vi må høres om hvordan det går!

Klem:)

Skrevet

hei!!

Hvorfor får du ikke dekke noe av medisinutgiftene??? Trodde du kunne søke NAV om alt over 15000.

Skrevet

Hei Kaje,

Får bare dekket utgifter til 3 forsøk. Dette er vårt fjerde...

Ellers fikk jeg satt inn 2 egg i dag, og ett på frys!!

Hvordan har du det?

Klem

Skrevet

Hei igjen!

Har ikke vært så mye inne på nettet de siste dagene, prøver å ikke tenke så mye på det....men det er selvfølgelig ikke lett :-))

Har det ellers fint om dagen, har liksom innfunnet meg med min situasjon, men håper selvfølgelig at det skal bli full klaff denne siste gangen med egne egg.

Håper alt er bra med deg, og at du får full klaff :-)

Du må holde meg oppdatert.

Klem

Skrevet

Hei,

man blir nok litt lettere i hodet når man har en plan videre tror jeg. Merker jeg er litt lettere denne gangen når jeg har ett egg på frys.

Når skal du teste?

Klem

Skrevet

Hei Kaje,

så var detdesverre over for meg for denne gang....mensen kom i går.

Hvordan går det med deg?

Klem

Skrevet

Mille38.

Det var veldig trist å høre! ønsker dere lykke til videre. Har dere bestemt dere for å gå videre med nytt forsøk?

Klem fra meg

Skrevet

Hei happygirl1,

ja jeg er vveldig trist å lei nå. Ikke kommet så langt til at vi har tenkt noe ennå, men vet jo at jeg må vente tre måneder på haukeland uansett.

Hvordan går det med deg i rugetiden? Når skal du teste?

Klem

Skrevet

huff det må være en forferdelig trist følelse dere har nå. så mange forsøk dere har vært gjennom..

Det går fint med meg, merker svært lite. skal teste 23.mai..

God natt og ta vare på hverandre

Skrevet

Hei.

Nei du er slett ikke for gammel for IVF i Norge, har selv vært hos en privatklinikk og den eldste han behandlet var 49 - er godt over 40 selv. Så det er håp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...