Gå til innhold

Hvilket kl.slett stikker dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal begynne å stikke i morgen og kan velge kl.slett selv. Når er det beste tidspunktet synes dere andre som har gjort dette før? Jeg tror kanskje det er best å gjøre det ettermiddag/kveld, siden jeg ikke kan stikke før kontrollen den dagen jeg har kontroll. Det er kl 11

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ivfbaby2009?-sprayer

Hei, jeg stikker mellom 07:45 og 08:00.

Sprayer også da, siden jeg begynner på jobb kl 08:00 og ikke vet hvor jeg er og hva jeg foretar meg på ettermiddag og kveld.

Skrevet

Hei:-)

Jeg stakk på kvelden og har bestemt meg for at neste gang blir det om morningen. Det er litt slitsomt å ha med seg sprøyte dersom en skal ut på noe .. Jeg tror ikke det har noen særlig betydning om det blir et "avvik" den dagen en skal inn på kontroll. Da burde det ikke være opp til hver enkelt når en vil stikke. Lykke til :-)

Skrevet

Jeg har funnet ut at det passer best å stikke rundt lunsjtider, klokken 11. Jeg jobber en del på kvelden så hadde blitt håpløst å stikke da, sitter med klienter og plutselig må jeg gå fordi jeg skal stikke, hehe=) Men har skjedd at jeg måtte avbryte ett møte eller en samtale fordi jeg må stikke meg, men har funnet på veldig gode unnskyldninger da :-) Er nok som "ikø29" sier, har nok ikke noe å si når på dagen vi stikker ettersom de overlater det til oss å bestemme. Lykke til med stikkingen!!

Skrevet

På tidligere forsøk har jeg alltid stukket klokken 0700.

Kommer til å gjøre det på dette forsøket også!

Skrevet

Det spiller ingen rolle når på dagen en stikker, men så lenge det er samme tidspunkt hver dag. +/- en time har jeg fått beskjed om. Jeg har pleid å stikke kl18. Så om jeg skulle noe på kvelden, kunne jeg dra etter det osv. Er jo ikke over så lang periode, så en får jo bare planlegge etter det:o) Aldri turt å gjøre det selv, mannen har alltid gjort det. Som regel skal en stikke lenger enn ul dagen, så vet ikke helt hvordan det blir når en ikke kan stikke den samme morgenen som ul, men da noen timer senere. Alle klinikker praktiserer forskjellig mht klokkeslett, så jeg tror jeg ville spurt klinikken.

Lykke til!

Skrevet

På Riksen sa de i alle fall til meg at Puregon skulle settes mellom kl 15 og 21. Så jeg pleide å stikke kl 16 samtidig med spraying

Skrevet

På haukeland skal vi stikke før kl 1200, det er fordi da passer det inn med ders regime. Jeg stikker hver morgen kl 7, og tar spray kl 7, 15 og kl 23

Skrevet

Jeg skulle sette sprøyta på ettermiddagen, så jeg gjorde det kl 18. For da var jeg som regel hjemme.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...