Loppelill Skrevet 29. april 2008 #1 Skrevet 29. april 2008 Godt tur til Syden! Kos dere masse og slapp ordentlig godt av
Sessa ruger igjen... Skrevet 29. april 2008 #2 Skrevet 29. april 2008 Gooooooood tuuuuuuuur!!!! Kose dere masse.
Mersa og gutta <3 Skrevet 29. april 2008 #3 Skrevet 29. april 2008 God tur!!! :-) Kos dere masse! Og ta med litt varmegrader hjem igjen ;-P
dumme mamma Skrevet 29. april 2008 #5 Skrevet 29. april 2008 Takk, alle sammen. Koselig at dere husker på oss. Gleder meg kjempemasse. Det skal bli så digg. Vi er hjemme i dag da. Både jeg og Al. hun har feber og jeg er litt forkjølt også, så vi får prøve å bli friske igjen til turen.
Loppelill Skrevet 29. april 2008 Forfatter #6 Skrevet 29. april 2008 Dere må se å bli friske i en fart! Hvordan gikk det på ultralyden?
dumme mamma Skrevet 29. april 2008 #7 Skrevet 29. april 2008 JA, heldigvis har vi noen dager på oss. Men vi må bli friske til turen. Hadde egentlig planer om å møte mamma i byen i morgen, men det blir avlyst om vi ikke er helt i form. Vil ikke risikere å være syk og ha feber når vi drar. Det blir ikke gøy. Det gikk bra, men terminen ble flyttet igjen, som du mente ... hehe.
Loppelill Skrevet 29. april 2008 Forfatter #8 Skrevet 29. april 2008 Dere får passe godt på dere selv, så blir dere helt bra i en fei. Ups, får la være å si noe før neste ultralyd da, så kanskje du får beholde den samme terminen..
dumme mamma Skrevet 29. april 2008 #9 Skrevet 29. april 2008 Ja, i og med at du alltid har rett, så får du si at de skal flytte den andre veien denne gangen hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå