2prinsesserogbim Skrevet 28. april 2008 #1 Skrevet 28. april 2008 hva ble gjort under operasjonen og hvordan var ferden videre? raskt resultat? lenge vondt? ble syklusen mer regelmessig?
C_line har gutt +jenteimagen Skrevet 29. april 2008 #2 Skrevet 29. april 2008 snart 2 mnd sided jeg var til lap... før selve opr kommer den som skal gjennomføre opr å snakker med deg og forklarer hva som skal skje. de forteller hvor de skal snitte og om de skal ha kontrast inn og div... så får du på deg noen "flotte" klær og blir lagt på en vanlig benk inne på opr stua... der får du narkose og aner ingen fare før du våkner i sengen din igjen:) ferden videre er vel forskjellig alt etter hva de finner ut - hos meg var det ingenting som var galt - å så de brant på eggstokkene for å se om det kunne hjelpe og så er det IVF neste... resultatet fikk jeg a legen min 2 dager etter opr - da ringte hun. og etter 2 uker fikk jeg selv opr beskrivelsen i posten der det står ordrett hva som er gjort jeg hadde vondt fra tirsdag når jeg tok opr til søndag - men det var minst vondt i sårene - den gassen som legger seg langs beina er nå helt ære være - men det gikk nå fint... men ikke alle som det får fikk mens rett etterpå - noe som vistnok var normalt -men jeg ventet mens da... og mens har nå kommet hver 30dag.. men det gjorde han nå før jeg tok opr også - takket være metformin; når er det du skal inn?
123snart4"høygravid" Skrevet 29. april 2008 #3 Skrevet 29. april 2008 Selve opr gikk bra, fikk brent bort cyster. Kvalm etterpå pga narkosen og smerter etter luft som C_line beskriver. Fikk normal syklus etter opr., gravid etter ca 8 mnd.
2prinsesserogbim Skrevet 1. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 1. mai 2008 jeg hadde opr for en uke siden... hos meg ble en cyste fjernet... fikk mensen rett etter, begynte egentli rett før jeg kom på sykehuset, men det var bare små dråper, så kom den for fullt dagen etter. håper jeg får normal syklus nå og at jeg blir rask gravid.... vil vil vil.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå