Anonym bruker Skrevet 28. april 2008 #1 Skrevet 28. april 2008 Hei. Jeg var desverre utro med kjæresten min og fant ut at jeg var gravid. Jeg viste at det var mest sannsynlig at min kjæreste var faren, nesten hundre prosent. han andre kom utenfor men det kunne være en ørliten sjans for at han også kunne være faren. iallfall klarte jeg ikke å gå med det inni meg av redsel for at barnet skulle senere vise seg og ikke være hans. tenkte at når barnet kommer vil han bli så gla i det og at han ville ta meg tilbake etterhvert om jeg jobbet hardt med å få han tilbake. han gikk fra meg og senere mistet jeg barnet også. vi er venner i dag men det er ikke mulig for han å stole på meg sier han. dette var mittt livs store kjærlighet og tapet av han (og barnet også) har gjort at jeg er så dypt nede som det går an. angrer nesten på at jeg sa det men ville ikke leve på en løgn.men så hadde jeg hatt hani dag, og kunne få barn senere. vil si at det må være opp til den enkelte om man vil si det til kjæresten eller ikke. hilsen såret
Gjest Skrevet 2. mai 2008 #2 Skrevet 2. mai 2008 Hei! Jeg syntes at du skal være stolt av måten du håndterte situasjonen på, jeg syntes at du viser at du er en tøff og ærlig person. Som du sier så er det mange som ikke tør å fortelle slikt, og lever på en løgn. Det slipper du nå fordi du valgte å være ærlig. Lykke til videre i kjærlighetslivet!
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2008 #3 Skrevet 3. mai 2008 du gjorde helt riktig i å være ærlig. det står stor respekt til de som forteller om sidesprangene sine men husk, var dere ment 2 be så blir det dere igjen jeg var utro mot typen min i fjor, vi hadde vært sammen i 3 år og selvfølgelig så dumpet han meg når jeg fortalte det, men 4 måneder etter så ble det oss igjen vi har vært sammen i 5 måneder nå og jeg er gravid:) så nå er vi lykkeligere enn vi noengang har vært
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå