lilly01 Skrevet 28. april 2008 #1 Skrevet 28. april 2008 Nu må jag bare gråte sammen med dig. Har ju føljt dig en stund nu(mest på avstånd kanske) og hoppades så att du skulle få det til. Tycker att det du må gøre før att få det til verkar vare så slitsamt, så hade virkelig hoppats att du skulle lyckats. Vet att det ikke er noe man kan si før att trøste, men tenker masse på dig. Håper du finner en ny donor så snart du er redo før ett nytt førsøk. Masse trøsteklemmer!!!!!!!!!!!!!!!
Ann-ch. Skrevet 29. april 2008 #2 Skrevet 29. april 2008 Henger meg på denne. Det var fryktelig trist at det ikke klaffet for dere. Sender også over en stor trøsteklem!!!!
Kanskje i år? Skrevet 29. april 2008 #3 Skrevet 29. april 2008 Kjempetrist å høre om negativ blodprøve....Ta godt vare på deg selv.
kaje Skrevet 29. april 2008 #4 Skrevet 29. april 2008 Hei Frøya! Dette var kjempetist, føler virkelig med deg....synes du har slitt nok nå, og at det var din tur til å få en opptur. Sender deg mange trøsteklemmer...og håper du har mange gode og varme venner rundt deg. STOR KLEM
lubbeline Skrevet 29. april 2008 #5 Skrevet 29. april 2008 Nei så kjedelig, ta godt vare på deg selv:-)
Attekattenoa Skrevet 29. april 2008 #6 Skrevet 29. april 2008 Ble lei meg da jeg leste om den negative blodprøven din, hadde stor tro på at du var gravid denne gangen!! Så trist :-( Føler virkelig med deg, Frøya! Masse masse lykke til videre! Klem
lita78ღ Skrevet 29. april 2008 #7 Skrevet 29. april 2008 henger meg på med stor klem fra meg også Frøya!!! Også så ille å bli "lurt" av den lille streken som lurte seg inn på den første testen din. Det var dårlig gjort!!! Jeg har en anelse om hvordan du har det nå, men vi kan ikke gi oss Frøya. På en eller annen måte skal vi nok få barn! Det er bare så himla urettferdig at noen av oss må vente så innmari lenge på det.... KLEM
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 29. april 2008 #8 Skrevet 29. april 2008 Neeeeeeeeeeei uff da.. nå ble jeg super lei meg!!! (( Det skulle jo være din tur nå.. sender deg en stor trøsteklem og mange varme tanker fra meg.. kleeem
Madam-mim Skrevet 29. april 2008 #9 Skrevet 29. april 2008 Huff, vet ikke hva jeg skal si jeg Frøya. Er så utrolig lei meg på dine vegne:( Håper dere får en ny donor om ikke så alt for lenge da. Du får bruke tiden på å pleie deg selv og forholdet. Dette tar på. Masse klemmer fra meg.
Gjest Skrevet 29. april 2008 #10 Skrevet 29. april 2008 Tusen takk for all støtten, jenter:) Det varmer virkelig!! Vi kan ikke gi opp. Det er faktisk ikke et alternativ engang, det er vi skjønt enige om, min kjære og jeg:)) Jeg forsvinner fra forumet for en stund. Må slikke litt sår, men jeg kommer sterkere tilbake. Lykke til jenter uansett hvor dere er i prosessen:)) Stor klem!!
Gjest Skrevet 29. april 2008 #11 Skrevet 29. april 2008 Hiver meg på trøsteklembølgen her inne! Så utrolig trist da Frøya! Ta en velfortjent ferie nå og så kommer du sterkere tilbake om ikke altfor lenge! LYKKE TIL!
Brumm Skrevet 29. april 2008 #12 Skrevet 29. april 2008 mange mange trøsteklemmer. Så utrolig trist å høre. Men motet ditt er jo beundringsverdig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Du er virkelig sterk!!!!!!!!!!!!!! Dere får pleie hverandre og ha en god sommer!!! Mange klemmer
venter7 Skrevet 29. april 2008 #13 Skrevet 29. april 2008 Vil bare si at jeg føler VELDIG med deg, Frøya! Dette var trist. Beundrer deg positiviteten og pågangsmotet!! Og jeg er sikker på at gullegget sitter en dag!! Kos dere en stund fremover nå, så få dere planlegge videre etter hvert!! Maaange trøsteklemmer fra meg
Milda72 Skrevet 29. april 2008 #14 Skrevet 29. april 2008 Det var skikkelig trist at det ikke gikk veien for deg denne gangen! Skjønner at det må være tungt akkurat nå for deg og din kjære. Synes du virker være en sterk jente, midt oppe i dette likevel. Blir imponert av det. Håper du snart får oppleve lykke av å bli gravid!! Det fortjener du:-) Trøsteklem fra Milda
Gjest Skrevet 29. april 2008 #15 Skrevet 29. april 2008 Tusen takk, Brumm, Turbo, venter7og Milda for gode ord:)) Sterk må man være. Det hjelper ikke og gi seg over (selv om man av og til har mest lyst til det...), det blir ikke barn av det!! Lykke til da, jenter, med forsøk, rugetiden og svangerskapene:)) Det skulle vel dekke de ulike prosessene dere er i akkurat nå om jeg ikke tar helt feil:)) Turbo og Brumm; håper dere begge er kommet dere herfra til jeg starter opp neste gang!! Det fortjener dere!! Stor klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå