Gulp Skrevet 28. april 2008 #1 Skrevet 28. april 2008 Legen anbefalte å ikke bruker linser mens jeg tar dråpene, men føler meg jo helt handicappa med briller....Kan man bruke linser likevel? Ringte optikeren og spurte, men fikk ikke noe svar.
*bubbs* Skrevet 28. april 2008 #2 Skrevet 28. april 2008 Det spørs helt hvordan øyedråper du tar! Er det medisin eller kun kunstig tårevæske?
Gulp Skrevet 28. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 28. april 2008 Øh....Det heter Fucithalmic. Vil tro det er medisin, har øyebetennelse.
Ina25♥med gull i magen Skrevet 28. april 2008 #4 Skrevet 28. april 2008 Har du øyebetennelse skal du ikke bruke linser! Jeg vet det er skikkelig kjipt å bruke briller når man er vant med linser, blir helt handicappet... men det er nok det beste:)
Gulp Skrevet 28. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 28. april 2008 Faen og......får så hodepine av brillene, de er gamle og ikke helt oppdatert på styrken....Hva hvis jeg tar ut linsen (har bare betennelse på ett øye) akkurat mens jeg tar dråpene, og så setter inn ny etterpå?? Skulle ta en morgen og kveld. Kan jo vente litt før jeg setter dem inn? Hehe, er litt desperat, hater å gå med briller. Men er jo bare noen dager, så...
Ina25♥med gull i magen Skrevet 28. april 2008 #6 Skrevet 28. april 2008 Jo, men jeg tror øyet har godt av å "hvile". Da blir du sikkert fortere bra også... Du kan jo evt. ringe optikeren din å høre da... de kan sikkert svare helt sikkert. Men jeg var skikkelig rød på øyet en gang jeg var hos optikeren (helt tilfeldig) og fikk streng beskjed om at det ikke var greit å bruke linser da øynene var røde!!! Kanskje min bare er streng, men uansett er det nok lurt å gjøre som de ber om - kjekt å ha synet i behold (det som er igjen, hehe:) ).
Gulp Skrevet 28. april 2008 Forfatter #7 Skrevet 28. april 2008 Ja, det er sant, hehe:) Men kommer nok til å prøve med linser, jeg kjenner meg selv....Men skal være veldig forsiktig, og følge nøye med... Må jeg ty til brillene, så får jeg gjøre det:/
Ina25♥med gull i magen Skrevet 28. april 2008 #8 Skrevet 28. april 2008 Lykke til - og god bedring hvertfall. Du kjenner deg selv, men ta de ut hvis det blir ubehaglig/vondt hvertfall... Og kanskje ta de av når du er hjemme? Og når du sover...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå