Gå til innhold

Da var testen tatt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Holdt ikke ut å vente lenger, så i går kveld tok jeg en vanlig CB. Og der dukket det opp et klart, blått kryss med en gang!! Ble helt skjelven jeg. Fikk ikke sove i hele tatt i natt, og i dag tidlig tok jeg en vanlig CB til. Også like positiv (dog ikke sterkere enn i går kveld).

Så nå er jeg glad, oppspilt og veldig nervøs. Utrolig deilig å se det blå krysset for første gang, men jeg er livredd for at det skal være kjemisk eller noe annet galt.

Snakket med Haugesund i dag, og sykepleier sier at det er helt unødvendig med blodprøve. Jeg skulle bare stole på testene og ta det med ro. Men jeg har da kjøpt en CB digital jeg da, som jeg tar i morgen tidlig...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

La meg bli den første til å si gratulere og masse lykke til videre i svangerskapet !!!!

Skrevet

Gratulerer så mye! Blir spennende i tiden fremover, jeg håper spiren sitter ordentlig godt :-)

Hvilke rugedag er du på?

Skrevet

Gratulerer! Du er GRAVID! Kos deg masse i tiden fremover!

Skrevet

MissSunshine*igangmedIVF*

Gratulerer såååååå masse, håper jeg er like heldig som deg om 3 uker:)

Skrevet

Her var det masse positive tester idag gitt :) GRATULERER!!!

Får bare håpe mai måned er en rekordmåned for graviditeter :)

Skrevet

Gratulerer så masse:)))) Godt og se at noen av oss uke 16-jentene lykkes!!! Kos deg videre i svangerskapet!!

Skrevet

Gratulere så mye :-)

Klemmer!

Skrevet

Å gratulerer så mye vennen. det var jo bare så utrolig flott..ønsker deg en flott tid fremover...

Skrevet

GRATULERER!!! Ønsker deg alt godt i tiden fremover.

Skrevet

Nå har jeg tatt den digitale også, den sier gravid. Så da tør jeg endelig å takke for gratulasjonene. Det er fortsatt veldig langt igjen, men så langt har det hvertfall gått bra:)

Vi er utrolig letta, samtidig som jeg sitter med en liten følelse av å ha sneket litt i køen her. Jeg ønsker av hele mitt hjerte at alle her inne følger etter snart.

MK73: Jeg tok første test på kvelden på rugedag 11, og så har jeg tatt en på morgenen 12. rugedag og altså en i dag.

Skrevet

Gratulerer så mye og lykke til videre:-)

Skrevet

Miss Sunshine !! endelig en til fra vår uke 16-gjeng !!! Gratulerer!!! jeg testet igår, rugedag 11, med digital og det lyste GRAVID mot meg ;:))) tok en i dag tidlig også og det ver et fint blått kryss....

- da får vi følges :)) håper alt går bra med oss :))

... ooog alle de andre her inne som ligger i løypa både før og etter sommeren !

Vi bør vel flytte forum.... hvor "drar" du??

Skrevet

Tusen takk Bella74, og gratulerer så mye til deg også:)) Nå satser vi på at alt går bra ja, spennende tid foran oss. Men lurer på en ting: Har du tatt blodprøve?

Ja hvor drar vi?? Nesten helt uvirkelig at jeg kan bytte forum, så jeg vet jaggu ikke jeg! Har tittet litt inne på gravide slitere, men der ser det ganske så stille ut? Eller tar jeg feil?

Skrevet

Gratulerer så mye, må være en deilig følelse! Lykke til videre!

Skrevet

Gratulerer så masse Miss Sunshine!

Så godt å se at det gikk veien for deg! Og til både deg og Bella; vi er en liten gjeng på Gravide Slitere som svært gjerne vil treffe dere der og som tar imot dere med vidåpne armer! Skulle så gjerne sett enda flere av oss der inne og håper på at vi alle treffes der inne i løpet av de kommende månedene, og at vi blir der, ikke minst...

*God klem fra meg*

Skrevet

Å så artig. Gratulerer så masse! Ta livet med ro og bare nyt fremover.

Skrevet

Gratulerer så mye :o))

Skrevet

Maaaaange gratulasjoner fra meg også. Lykke til!!=)

Skrevet

Masse gratulasjoner og lykke til videre på ferden! Sees om ikke så lenge på gravide slitere:o)

Skrevet

Gratulerer, gratulerer!! Det unner jeg deg, uavhengig av hvor du er i "køen" :-) Kos deg masse med spiren!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...