akicha Skrevet 28. april 2008 #1 Skrevet 28. april 2008 Har lest litt på nettsidene både til Ullevål og Riksen. Er det noen som vet hva grunnen er til at Ullevål har 6-8 mnd ventetid mens riksen har 10 uker? Er det noen forskjeller på Ullevål og Riksen jeg bør vite om? Er det f.eks slik at ventetiden på Ullevål er lengre pga at de har godt rykte?
MK73 Skrevet 28. april 2008 #2 Skrevet 28. april 2008 Er ikke sikker på hvor stor klinkken er på Rikshospitalet, men den på Ullevål er i alle fall liten - så det kan godt hende at det rett og slett handler om kapasitet :-)
junibabyimagen Skrevet 1. mai 2008 #3 Skrevet 1. mai 2008 det er nok slik at avdelingen på riksen er større.Men jeg er veldig fornøyd med ullevål.ble gravid 1 gang men mistet pga en polypp i livmoren.etter at jeg fjernet den var det full klaff,venter nå vår førstefødte i juni.De er utroligi flinke der .Er ikke så stort så blir litt koslig,men for all del de er nok superflinke på riksen også.lykke til..blåser masse babystøv til deg
Aget Skrevet 1. mai 2008 #4 Skrevet 1. mai 2008 Hei Er enig med junibabyimagen, Ullevål er bra,liten avdeling og hyggelige folk! Klaffet på 1.forsøk med meg også.14 uker i morgen! Jeg ventet bare i 4 mnd. Men er sikker på at Riksen hadde klart det også,de er nok flinke der også! Lykke til med valget:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå