Gjest MMJ Skrevet 28. april 2008 #1 Skrevet 28. april 2008 Jeg lurer på ting og tang... mest jobb situasjon og økonomi fremover... permisjonen går ut begynnelsen av juni, og jeg har ikke fått meg jobb enda... + min mann har heller ikke fått seg dast jobb ;((( Vil du se om jobb ordner seg for meg/oss? Går økonomien rett vest? Jeg er født 14.03.80, han er født 06.12.78. Ser du evt flere barn... når og kjønn?? PLIIIIS
emmi mi Skrevet 28. april 2008 #2 Skrevet 28. april 2008 hei du:-) jeg er som sagt meget forsiktig med å gi ut detaljer siden mange stoler mye på dette og kan bli skuffet. man skaper mye sin egen fremtid og jeg mener en klarsynt oppgave er å veilede og hjelpe personen i stedet for å gi klare svar på fremtiden. jeg får inn mange følelser på deg om hvordan du er som person,vil bare si at du har et stort hjerte og snille jenter går det alltid bra for:-) jeg kan komme med veiledende råd men er veldig forsiktig med å gi ut konkrete svar. gode varme klemmer fra meg til deg.
Gjest MMJ Skrevet 28. april 2008 #3 Skrevet 28. april 2008 Si det si det Kan jeg spørre da.. burde jeg satse på skole.. eller prøve å få meg en jobb heller? Klem igjen
emmi mi Skrevet 28. april 2008 #4 Skrevet 28. april 2008 der er to store valg du står ovnenfor med tanke på spørsmålet, jeg kan/ønsker ikke gi deg et klart svar hva du skal gjøre, men jeg kan hjelpe og veilede deg med hjelp av det jeg "ser" til og gjøre de valdene du velger mere klart for deg. Man vet svaret på alle spørsmål man lurer på om fremtiden selv, men ofte kan det være vanskelig og finne den riktige veien, send meg en pm så kan jeg gi deg noen gode råd:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå