Anonym bruker Skrevet 28. april 2008 #1 Skrevet 28. april 2008 Vi står fast på navn... Har dere forslag? Jentenavn, vel og merke:) Vil ikke si mere for å ikke å lede dere... i håp om å få nye forslag...
Gulp Skrevet 28. april 2008 #2 Skrevet 28. april 2008 Aner jo ikke hva slags navn dere liker, men på vår liste står (for øyeblikket): Elise Synne Camilla Helene Ingrid Mathilde Erika Christine Iselin Vi er ikke helt enige om alle, da, men kanskje dere finner noen?
alvilde Skrevet 28. april 2008 #3 Skrevet 28. april 2008 mine favoritt navn er kaia tiril ida une angelica eline marie johanne sofie noen du liker? lykke til:)
Gjest Skrevet 28. april 2008 #5 Skrevet 28. april 2008 Navn fra vår liste: Ella Alexandra Isabelle Jenny Julie Kaya Leah Linnea Matilda Sara Sofia Otilie Vielle Cecilia Savanna Sienna Selene Sanna Milla
Anonym bruker Skrevet 28. april 2008 #7 Skrevet 28. april 2008 Matea - som vår lille prinsesse skal hete. Matilde Hanna Nelia Emely Seline Selina Viktoria Elisabet
huldra87 Skrevet 28. april 2008 #8 Skrevet 28. april 2008 Jeg kan jo dele min egen topp 10 liste med deg.. ;-) Vilde Malin Eva Anna Ragnhild Sofie Matilde Ronja Kajsa Kirsti Og så kan jeg jo slenge med min andre topp 10 liste over navn som jeg liker, ikke fordi de er direkte fine, men heller så "styggfine" at de blir litt tøffe! Gerd Erna Gudrun Ester Bolette Magda Kanutte Aslaug Borgny Åsta Det var en litt sånn lett blanding. Håper du finner noen du liker ;-)
prebs Skrevet 29. april 2008 #9 Skrevet 29. april 2008 Mine favoritter - tilfeldig rekkefølge: Kristin Eline Oline Anna Johanne Hedvig Ingeborg Ingvild Ida Oda Marie Maria Klara Ebba Ellida Synne Pernille
Vannmann35 Skrevet 29. april 2008 #10 Skrevet 29. april 2008 Noen jentenavn jeg har veldig sans for nå: Margareta Othilia Cecilia Filippa Josefine Nikoline Anna Johanna/e
Anonym bruker Skrevet 29. april 2008 #11 Skrevet 29. april 2008 Dette var morsomt å lese! Takk for fine forslag! Borgny var spesielt morsomt å finne, huldra87, for det het min bestemor. Og jeg har sagt at jeg kunne tenkt meg å kalle opp etter henne.... men navnet er ikke helt der.... Da måtte vi hatt et veldig kort navn foran, som f.eks Liv Borgny eller noe.... Ellers var det en del navn som jeg har tenkt litt på, som er på min foreløpige topp ti liste og som jeg har foreslått og blitt stemt ned... Tar gjerne imot flere forslag! Dette var nyttig;)
huldra87 Skrevet 29. april 2008 #12 Skrevet 29. april 2008 Så hyggelig, Anonym (HI)! Borgny er veldig sterkt navn. Min kjæres bestemor het også det. Liv Borgny var ikke ille kombinasjon! Og oppkalling er alltid hyggelig. Lykke til videre! =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå